BÜKTEL'İN GÖR DEDİĞİ
"İftira
belgeleri":
Burak Caney
takma adlı sapık tarafından facebook'ta düzenlenmiş 1. Linç
Kampanyası'nın imza listesi sayfanın aşağılarındadır..
Coşkun Büktel ve Hilmi Bulunmaz'ın aşağıdaki iftiralara verdiği
somut cevabı okumak için,
TIKLAYINIZ!
|
|
|
Anasayfa |
İletişim |
Haber Ara |
Anketler |
Sitene Ekle |
RSS
Kaynağı |
|
|
İŞTE TEHDİT TELEFONU!
SİTEMİZİ MAFYA USULÜ TEHDİTLE ŞANTAJLA VE
SATIN ALMAYA ÇALIŞARAK SUSTURMAYA ÇALIŞTILAR! HOSTİNG
FİRMAMIZLA YAPILAN KAYITLI TELEFON KONUŞMASINI YAYINLIYORUZ.
Kategori |
: Güncel
Olaylar |
Yorum
Sayısı |
: 4 |
Okunma |
: 50 |
Tarih |
: 19 Şubat 2008 13:45 |
İŞTE TELEFON
KAYITLARINDAN HOSTİNG FİRMAMIZA YÖNELİK TEHDİT VE SATIN
ALMA GİRİŞİMİNE İLİŞKİN KONUŞMA KAYDI!
Kimliği
belirsiz kişi: Alo, iyi akşamlar.
Hosting
yetkilisi: Buyurun.
Kimliği
belirsiz kişi: Ben servis verdiğiniz tiyatrooyun.org
ile ilgili konuşmak istiyorum.
Hosting
yetkilisi: Buyurun.
Kimliği
belirsiz kişi: Bu site sürekli olarak bize
küfrediyor, hakaret ediyor.
Hosting
yetkilisi: Beyefendi, bu bizi ilgilendirmez.
Kimliği
belirsiz kişi: Site sahiplerinin isimlerini
öğrenebilir miyim?
Hosting
yetkilisi: Bu bilgiyi size vermeye yetkimiz yok.
Kimliği
belirsiz kişi: Sizi mahkemeye vereceğim,
süründüreceğim.
Hosting
yetkilisi: Beyefendi sakin olun.
Kimliği
belirsiz kişi: Benim sizinle bir sorunum yok. Peki,
Bu domaini bize devredin ceremesi neyse çekeriz.
Hosting
yetkilisi: Böyle bir şey olur mu, siz ne dediğinizin
farkında mısınız?
Kimliği
belirsiz kişi: Benden söylemesi, bedelini ödersiniz.
Tehditler
karşısında endişelendiği ve de aynı zamanda webmaster’a
ulaşmaya çalışan görevli, bu konuşmadan sonra
webmaster’a ulaşıncaya kadar bir süreliğine servisi
durdurmuş. Dünkü yaklaşık 2 saat süren yayın
kesintisinin nedeni budur.
TİYATROOYUN'UN NOTU:
Biz bugüne kadar ne bu adı geçen kişilere ne
de herhangi bir kişiye bir tek küfürde yada
hakaretde bulunmuş değiliz. En kararlı en sert dille
eleştirimizi yaptık, eser diye ortaya sürülenlerdeki
amatörce hataları sergiledik, tehiditleri küfürleri
deşifre ettik fakat asla küfür etmedik etmeyiz.
Fakat Hosting firmasını arayan Kimliği belirsiz(!)
kişi küfürler edildiği yalanının ardına sığınarak bu
da olmayınca tehditle, o da olmayınca satın almaya
kalkarak basit mafyacılık oyunlarına sığınmıştır.
Kendi sitelerinde kolayca yayınladıkları
Küfürleri başka sitelerde yayınlanmadığı için onları
Sansürcülükle suçlayanların mafyatik yöntemlerle
bizi susturma çabaları, mafya usulü sansürleme
girişimleri tiyatro tarihine geçecek niteliktedir.
Tiyatro tarihi bu melanet
kişileri tiyatroya mafya yöntemleri sokmakla
anacaktır.
SKANDAL!:
Sitemize Mafyatik Saldırı!
GERÇEKLERİ GÜN YÜZÜNE
ÇIKARIP, GERÇEK YÜZLERİ SERGİLEDİĞİMİZ İÇİN, SİTEMİZ
DAHA YAYINA BAŞLADIĞI İLK GÜNLERDE AKIL ALMAZ BİR
SALDIRIYA UĞRADI. BAZI OKURLAR FARK ETMİŞTİR, BUGÜN
BİRKAÇ SAAT YAYINIMIZ DURDU. HOSTİNG FİRMAMIZ, ÖNCE
TEHDİT EDİLMİŞ, SONRASINDA PARA TEKLİF EDİLEREK
DOMAİNİMİZİ ALMAYA ÇALIŞMIŞLAR.
Tiyatro dünyasının kabusu olmaya çalışan,
açık seçik küfürlerle ve açık tehditlerle tiyatro
dünyasını sindirmeye çalışan, bu nedenle de tiyatro
dünyasının nefretini kazanan, yüzlerce imzayla protesto
edilen ikili (Büktel-Bulunmaz) ile ilgili gerçekleri bir
bir haber yaptığımız sırada, Hosting firmamızı arayarak
tehdit ve korkutma çabaları göstermekle kalmayıp çoktan
adımıza uluslararası bir şekilde tescil edilmiş olan
tiyatrooyun.org adını kendileri üzerine geçirtmeye
çalışan kişiler türemiştir. “Bu domaini bize devredin
ceremesi neyse çekeriz” şeklinde bir konuşmayla, parayla
bir yayını susturma çabalarına girilmiştir.
Bu girişimi Coşkun Büktel’in yaptığına
ihtimal bile vermiyoruz, ama NET bir biçimde soruyoruz:
Bu TEHDİT ve SATIN ALMA girişiminde bulunan kişi veya
kişileri lanetleyebiliyor musun? Kim olurlarsa olsunlar,
LANETLEYEBİLİYOR MUSUN?
Büktel’den yanıt bekliyoruz. Eğer bu
çirkin saldırının içinde yoksa yanıt verecektir.
Görünmeyen numaranın sahibi araştırılmaya başlanmıştır,
konuşma kaydı mevcuttur.
BU ÇİRKİN ve
AHLAK DIŞI DAVRANIŞI ŞİDDETLE REDDEDİYORUZ.
BEYAZ CEPHE
|
|
|
|
Anasayfa |
İletişim |
Haber Ara |
Anketler |
Sitene Ekle |
RSS
Kaynağı |
|
|
LANETLENEN KÜFÜRBAZLARDA SON DURUM!
Küfürbazlıkları ve çirkefçe saldırılarıyla
Gündeme gelen Hilmi Bulunmaz ve Coşkun Büktel adlı şahısları
tanımayan yüzlerce kişi protesto ederken eskiden tanıyan,
birlikte çalışmış kişiler de protestoculara destek verdi.
Kategori |
: Güncel
Olaylar |
Yorum
Sayısı |
: 5 |
Okunma |
: 131 |
Tarih |
: 17 Şubat 2008 19:49 |
HİLMİ
BULUNMAZ VE COŞKUN BÜKTEL'E ÖFKE ÇIĞ GİBİ!
Küfürbazlıkları
ve çirkefçe saldırılarıyla Gündeme gelen Hilmi Bulunmaz
ve Coşkun Büktel adlı şahısları tanımayan yüzlerce kişi
protesto ederken eskiden tanıyan, birlikte çalışmış
kişiler de protestoculara destek verdi.
LİSTEDE TİYATRO DIŞINDAN
DA ÇOK SAYIDA SANATÇI VE SANATSEVER VAR
TİYATROM, TİYATRO
DERGİSİ, TİYATRONLINE , GÖLGE TİYATRO GİBİ YAYINLARDAN
ZATEN AĞZININ PAYINI ALAN İKİLİYE TİYATRO.NET VE
HERKESETİYATRO SİTELERİNDEN VE FARKLI YAYINCILARDAN DA
ÖFKE VAR
Gürgen Öz – TV Programcısı – Tiyatro
Sanatçısı
Deniz Özen – Radyo Programcısı Yön FM
Hakan Bulut –
www.tiyatro.net
yazarı
Vahit Çakmakçı –
www.tiyatro.net
Yazarı
Mustafa Demirkanlı –
www.tiyatrodergisi.com.tr
editörü
Ertuğrul Timur –
www.tiyatrom.com
editörü
Yaşam Kaya –
www.tiyatronline.com
editörü
Deniz Atam – Tiyatral İstanbul -
Tiyatro Gazetesi
Kemal Halaç- webmaster
(Daha önce Gölge Tiyatro editörü Hamit Demir
'in ve Tiyatro Dünyası Can Törtop 'un
bu ikiliyi zeka özürlü tanımlamalarını ve yazdıklarını
hatırlarsak tüm tiyatro yayıncılarının bu şer ikilisine
karşı ne değer verdiklerini anlamak zor değil)
YAZAR, MÜZİSYEN, ŞAİR, DANSÇI VE DİĞER SANAT
İNSANLARINDAN BAZILARI
Özdemir Nutku - Profesör
Tuncer Cücenoğlu - Yazar
Tamer Dursun – Yazar
İlhan İnan – Yazar
İnanç Su – Yazar
Orçun Masatçı – Tiyatro Yenikapı Yönetmen -
Yazar
Barış Kahraman – Arş. Görevlisi
Zeynep Tandoğan – Oyuncu TV Programcısı
Nilüfer Özçelik – Yazar
Hamdi Alp – Yazar
Ümit Çelik – Yazar
Özgün Kaplama – Yazar
Aytaç Köksal - Yazar
Suat Başkır - Yazar
Murat Kurt – Şair Yazar
Bilge Emin Yazar – Çevirmen
İsmail Yılmaz – Yazar
Remin Günak – Dekor-Kostüm
Fatih Ermiş – İlizyonist
Genco Demirer – Ressam Grafiker
Buket Deniz – Çağdaş Bale Topluluğu
Mehmet Tekkanat – Yönetmen
Mustafa Kemal Öztürk – Müzisyen
Sıla Debussy – Piyanist
Ceren Balan – Müzisyen
Özgür Çayan – Müzisyen
Başar Yakupoğlu – Müzisyen
Ozan Doğan – Müzisyen
Bahar Erdim – Dansçı
Haluk Polat – Müzisyen- Eğitimci
Burak Yavas – Müzisyen
Derya Gündoğmuş – Ses Sanatçısı – Öğretmen
Onur Altınay – Müzisyen
Ersen kutluk – Müzisyen
Alper Antment – Rock Sanatçısı
Çağrı Duman – Şair
ÖZEL AMATÖR ÖDENEKLİ TÜM TİYATRO DÜNYASINDAN
Zafer Algöz – Oyuncu, İst. D.T.
Can Doğan – Yönetmen, İst. Şehir Tiy.
Kemal Kocatürk – Yönetmen, İst. Şehir Tiy.
Tuncay Özinal – Oyuncu Yönetmen
Onur Duru – Oyuncu AST
Özgün Can Karaburun - Oyuncu, Yazar, Kısa
Film Yön.
Özlem Özbek – Sanat Yönetmeni
Ayşegül Akbulut – Oyuncu
Ali Rıza Soydan – Oyuncu
Ertürk Erkek – Şehir Tiyatroları
Murat Ergür – Oyuncu
Merve Artan – Oyuncu
Nilüfer Öz – Oyuncu
Damla Sönmez – Oyuncu
Zülfinaz Doğan Eşitmez – Devlet Tiyatrosu
Gül Fulya Akyol – Oyuncu
Yıldırım Fikret Uruğ – Yönetmen
Hakan Urcu – Oyuncu Yönetmen Trabzon DT
Gonca Beker – Şehir Tiyatrosu sanatçısı
Ayşe Burcu Eren – Işık Tasarımcısı
Serda Odabaş – Oyuncu Hayal Sahnesi
Ebru Çömlekçi – Oyuncu
Pelin Akil – Oyuncu
Pelin Akil, adının
izni ve bilgisi dışında listeye konduğunu bildirdi.
Burcu Potukçu – Oyuncu
Utku Çorbacı – Lüleburgaz Genç Oyuncular
Özge Aslantaş – KHEM Deneme Sahnesi
Meriç Esener Yavşan – Oyuncu
Turgut Ekinci – Oyuncu
Halil Babür – Oyuncu
Bulut Akkale – Oyuncu Aktör
Efe Metin Çakıroğlu – Şair
Levent Çağlayan – Amatör Oyuncu
Tanya Aslan – Devr-i Alem Tiyatrosu
Berat Yenilmez – Oyuncu
Serkan Altıntaş – Oyuncu
Arzu Parlak – Oyuncu
Gülşah Sevilmiş – Hayal Sahnesi
Hazal Özcan – Oyuncu
Alpay Erdoğmuş – Yazar Yönetmen
Nagehan Özen – Oyuncu Fatih Bld
Leyla Genç – oyuncu
Abdullah Uysal – Avangard Tiyatro
İsa Karslı - Oyuncu İzmit
Özge Solak – Oyuncu
Nilay Çıtak – Oyuncu
Süheyla Madanoğlu – Oyuncu
Sabiha Topallar – Oyuncu
Özge Tepe – Oyuncu
Kerim Yağcı – Oyuncu
Savaş Barutçu – Şehir Tiyatroları Sanatçısı
Özgürefe Özyesilpinar Şehir Tiyatroları
Müfit Coşkun – Seslendirme Sanatçısı,
Oyuncu
Müfit Coşkun, adının
izni ve bilgisi dışında listeye konduğunu bildirdi.*
Işıl Z. Karaalp Tangör – Şehir Tiyatroları
Can Murat Yaşar Şengel – Oyuncu
Selçuk Soğukçay - İstanbul Şehir Tiyatrosu
Çiğdem Aktaş – Sanatçı
Eyüp Ayva – Oyuncu
Gaye Turgut – Tiyatro Bl Öğrencisi
Mahir Cura – Oyuncu
Soner Engür – Oyuncu
Mete Ayhan – Yönetmen
Arzu Altunçiçek – Şair
Hülya Arslan – Şehir Tiyatroları Sanatçısı
Özgün Can Karaburun – Yönetmen
Gizem Yücel – Oyuncu
Okan Kaya – Sanatçı Garaj İstanbul
Gültekin Tepe – Oyuncu,
Zeynep Koloğlu Turan - Oyuncu
Elif Ergül - Amatör Oyuncu
Ezel Kalkan – Oyuncu (Hilmi Bulunmaz’ı
gayet iyi tanıyan ve Hilmi Bulunmaz’ın da övgüyle söz ettiği
birisi Bakınız :
http://hilmibulunmaz.com/content/view/355/53/ ve
bu Hilmi
Bulunmaz’ı çok iyi tanıyan kişi de onun küfürbaz, arsız
tutumunu protesto edenlerden.)
Gül Göker – Oyuncu Ankara Birlik Tiyatrosu
(Zeki Göker’in kızı)
Güney Zeki Göker - Oyuncu Ankara Birlik
Tiyatrosu (Zeki Göker’in oğlu)
Sosyalist oyuncu Zeki
Göker'de Hilmi Bulunmaz'ın insanlık dışı saldırısından
nasibini henüz cenazesi kalkmadan almıştı. Hilmi
Bulunmaz'ın ve Coşkun Büktel'in öfke dolu insanlık
düşmanı bu dinmez saldırganlıklarına karşı şimdi
güçbirliği içinde hesap soruluyor! Onlarca kişi yeter
susun! diyor
Not : Tüm Liste bundan ibaret değildir. Buraya
aktardıklarımız mesleklerini bildiğimiz yada bulduğumuz
sanatçı, oyuncu vb.dir. Bunun dışında çok sayıda
tiyatrosever , aydın ve öğrenci de protestoda yer
almaktadır.
ESKİ OYUNCULARI ÇALIŞMA ARKADAŞLARI KISACA HİLMİ
BULUNMAZ'I HERKESTEN İYİ TANIYANLAR DA BU KÜFÜRBAZ,
İNSANLIK DÜŞMANI, GEÇİMSİZ ADAMI PROTESTO EDENLER
KERVANINA KATILDI
Daha önce Hilmi Bulunmaz'la birlikte çalışmış olan Ezel
Kalkan da facebook da protesto grubuna katılarak
protestoya destek verdi. Daha önce de oyuncularından
Mesut Alptekin, Hilmi Bulunmaz'ın verdiği görevi
sürdürmektense sitemizde yazarlığı daha onurlu ve dürüst
bulduğunu açıklamıştı.
Coşkun Büktel içinse zaten geçmişten gelen iki sadık
dostu dışında kendi aile bireyleri dahil neredeyse
gölgesiyle bile kavga eden adam olarak tanındığı için
bir destek söz konusu değil.
Bu kişileri tanımadığı halde küfürleriyle kinleriyle
saygısız tutumlarıyla protesto eden çok sayıda
sanatçının yanı sıra gayet iyi tanıyanların da bu
protestoya destek vermesi son derece düşündürücü.
Sitemize yazan bazı sanatçılar ise sitelerini ve çirkef
tutumlarını bir silah gibi, bir tehdit unsuru gibi
kullandıkları için katlanıyorduk ama yeter. İlk kez bu
kadar yoğun tepki var ve artık gereken yapılmalıdır.
Açılacak dava için biz vekalet vermeye hazırız
açıklamasında bulundu.
Öte yandan yakın zamana dek Ezel Kalkan'a ilişkin övgü
dolu bir yazı yazmış olan Hilmi Bulunmaz, biz hiç bir
şeyi silmeyiz sözünü yememek uğruna sayfayı kaldıramadı
ama protestoya uğramanın hıncıyla oradaki cümleler
üzerinde tahrifat yapmayı , şimdiki zamanları geçmiş
zamana çevirmeyi seçti.
Öte yandan küfürbaz ikilinin bu protestolara bu hafta
manşetinden destek veren Tiyatrom editörünü hedef seçip
her ikisinin de sitelerinde tiyatrom editörüne yüklenme
gayretleri protesto grubu içerisinde "kin, intikamcılık,
hazımsızlık" olarak adlandırıldı ama zaten bir avuç
okuru olan sitelerindeki bu yakışıksız saldırıların çok
da anlam idafe etmediği dile getirilip, bu çırpınışları
komik bulundu.
Yazdırılabilir
Sayfa | Word'e
Aktar |
Tavsiye
Et | Yorum
Yaz
Bu habere toplam 3 yorum yazylmy?tyr.
Erhan Yazıcı
[ 16 Şubat 2008 22:11 ]
Protestonuza katılmak istiyorum ama facebook
kullanmıyorum Lütfen beni de ekleyin
Deniz
[ 16 Şubat 2008 19:07 ]
Böylelerini ortaya çıkardığınız tanıttığınız için
size çok teşekkürler
Böyleleri ortaya tiyatrocu diye çıkıp gençlerimizi
zehirliyor. Birde bunlara güvenip açtıkları kurslara
gidenler var. Yarabbi bu ne büyük cehalet! Göremiyorlar
mı bunların bu düzeysiz yanlarını?
Hande
[ 16 Şubat 2008 01:06 ]
İnanamıyorum ya adam nasıl küfür ediyo öyle??? Bu
normal olamaz arkadaşlar. Buna birinin haddini
bildirmesi lazım
|
|
TAKKE
DÜŞTÜ KELLER GÖRÜNDÜ !
|
 |
TARİH
18.02.2008 ÖĞLEDEN SONRA..
HOSTİNG FİRMASI HİZMET ORTAĞI
OLAN MURAT BABAHAN ARANIR
Yandaki belgede görüleceği gibi Domain sorgulama
sayfamızda Babahan kardeşlerin telefon numarası
göründüğü için herhangi bir domain sorgulama sitesinden
www.tiyatrooyun.org için arama yapıldığında
ulaşılacak irtibat bilgileri Babahan kardeşlere ait
olduğundan dolayı buradan Murat Babahan'a rahatça
ulaşılmıştır) Domain sorgulama sayfasında gördüğünüz
sabit telefon numarasından ilk telefon görüşmesi Murat
Babahan ile kimliği belirsiz bir kişiye aittir.
Aşağıdaki görüşme Murat Babahan ile kimliği bilinmeyen
kişi arasında geçmiş olup Murat Babahan'ın yazılı
beyanı sabitlenmiştir.... |
..
 |
kimliği belirsiz kişi
:Merhabalar
Murat Babahan :Merhabalar
Kimliği
belirsiz kişi :
tiyatrooyun.org sizin sanırım bu
konu hakkında görüşecektim |
| Murat Babahan
: Hayır site benim değil
benim müşterimin. Ancak
müşterimin panelinde bir sorun
olduğu için benim adıma almak
zorunda kaldık.
Kimliği belirsiz kişi : Anladım
kimin adına peki ?
Murat Babahan: Bu konu
hakkında bilgi veremem üzgünüm
Kimliği belirsiz kişi:
Bizim hakkımızda bayağı bir
kötüleme yapılmış küfürler
edilmiş bunun için rahatsız
ettik
Murat Babahan: Anladım
ancak benim yapabileceğim bir
şey yok. Müşterimin telefon
numarasını kaybettim ancak onun
bana ulaşmasını sağlamak için
siteyi kapatayım ben site
kapandığını duyunca bana ulaşır
sonra sizle görüştürürüm.
Kimliği belirsiz kişi:
Aslında ona da gerek yok ancak
bu domaini bize verseniz?
Murat Babahan: Domain
satılık değil beyefendi nasıl
size vereyim? Hem neden size
vereyim? Böyle saçma şey mi
olur?
Kimliği belirsiz kişi:
Ceremesi neyse çekeriz sorun
değil de yani bize verseniz ne
olur?
Murat Babahan: Hayır
dediğim gibi iyi akşamlar kolay
gelsin. |
|
Bu görüşmenin ardından Murat Babahan biraz da bizim
adımıza kaygıya kapılarak ve webmasterımızın kendini
araması amacıyla siteyi yayından çekmiş beklemeye
geçmiştir.
AYNI GÜN İLERLEYEN
SAATLERDE YİNE BU KEZ ADINI SOYADINI VEREREK CEMAL
BULUNMAZ MURAT BABAHAN'I ARAR
 |
 |
Cemal
Bulunmaz: İyi akşamlar
Murat Babahan: Buyurun.
Cemal Bulunmaz:
tiyatrooyun.org un sahibi kim di
bilgi almak için aramıştım.
Murat Babahan: Bu konu
hakkında bilgi veremem müşterime
sormam gerekiyor.
Cemal bulunmaz: Tamam ben
sizi 1 saat sonra arayacağım.
Murat Babahan: Tamam iyi
akşamlar.
Cemal Bulunmaz: İyi
akşamlar. |
|
Bu arada bizler sitemizdeki sorun nedeniyle sitemizin
webmasterı Kemal Halaç ile bağlantı kurmaya
çalıştık fakat bir süre telefonuna ulaşamadık. Daha
sonra ulaştığımızda ise dışarıda olduğunu, sitenin
açılamama sorunundan haberi olmadığını hemen
ilgileneceğini belirtip en yakın internet cafe'ye
giderek açılmadığını teyit edip sorunu öğrenmek üzere
Murat Babahan'ı aramış sorunu öğrenmiştir.
 |
Ve siteyi açmasını, eğer bu şekilde
arayanlar olursa kendi cep telefonunu
vermesini söylemiştir. Cemal Bulunmaz aynı
gün üçüncü kez Murat Babahan'ı aradığında
Kemal Halaç'la görüşebileceği belirtilip
webmasterımız Kemal Halaç'ın cep telefonu
kendisine verilmiştir. |
 |
WEBMASTERIMIZ KEMAL HALAÇ
HİLMİ VE CEMAL BULUNMAZ TARAFINDAN ARANIYOR
Aynı günün akşamı bu kez
webmaster’ımız cep telefonundan kendisini Hilmi
Bulunmaz olarak tanıtan kişi tarafından aranmıştır.
Burada hemen açıklamamız gereken önemli nokta, o ana
dek webmasterımız Kemal Halaç’ın telefonu ne sitede ne
herhangi bir yerde yayınlanmamıştır, telefon rehberinde
kayıtlı değildir. Zaten Kemal Halaç adı dahi ne
sitemizde ne domain sorgulama sayfalarımızda
geçmemektedir. Kendisini Hilmi Bulunmaz olarak tanıtan
kişinin Kemal Halaç ismine ve cep telefonundan
ulaşabilmiş olması bir mucize değildir elbette. Zira
domain sorgulamadan Murat Babahan'a, oradan da kendi
onayından sonra telefonu verilerek Kemal Halaç'a
ulaşılmıştır. Bu gün boyu süren telefon zincirinin
Bulunmaz aileleri ferdiyle olduğu da anlaşılmaktadır.
Zaten telefon görüşmesinde Hilmi Bulunmaz da hostingciyi
arayanların da kendileri olduğunu söylemiştir aşağıda.
WEBMASTERIMIZI ARAYAN NUMARA
HİLMİ BULUNMAZ'IN EV TELEFON NUMARASI ÇIKTI.
Webmasterımızın kendini
Hilmi Bulunmaz olarak tanıttığı ve webmasterımızı
aradığı telefon numarası (18 Şubat 2008 günü saat
20.37’de) 0212. 638 22 xx (son 2 numara ev telefonu
olduğu için tarafımızdan yazılmamıştır.) numaralı Hilmi
Bulunmaz’ın ev telefonudur. Telefon resmi kayıtlarda
Hilmi Bulunmaz adına kayıtlı değildir. Fakat
daha sonra aranıp kızıyla kısa bir konuşma yapılıp Hilmi
Bulunmaz'ın ev telefonu olduğu tarafımızdan
belirlenmiştir.) Webmasterımızın Hilmi Bulunmaz’ın ev
telefonundan arandığı hem avea kayıtlarından, hem de
Türktelekom kayıtlarında mevcuttur.
Webmasterımız Kemal Halaç daha sonra bu numarayı
aradığında da telefona Hilmi Bulunmaz’ın kızı çıkmış ve
babasının işte olduğu gibi bir kısa konuşma yapılmıştır.
Böylece webmasterımızın cep telefonunun Hilmi
Bulunmaz’ın ev telefonundan arandığı bir kez daha teyit
edilmiştir.
İşte webmasterımız Kemal Halaç ve Hilmi Bulunmaz - Cemal
Bulunmaz arasında geçen telefon görüşmesi
|
 |
Hilmi bulunmaz :
Alo iyi akşamlar
kiminle görüşüyorum?
Kemal Halaç:
İyi akşamlar ben
kiminle görüşüyorum?
Hilmi bulunmaz:
Hilmi Bulunmaz.
Kemal Halaç:
Telefon numaranızı
ve mail adresini
alabilir miyim ben
arayayım. |
 |
|
Hilmi bulunmaz: mail
falan ben anlamam bu konuları
oğlumla görüşseniz…
Kemal Halaç: Tabi ki
oğlunuzu alabilir miyim
telefona?
|
Cemal Bulunmaz, Mail
adresini ve telefon
numarasını verdikten
sonra telefonu
babasına verdi.
Aradıkları telefon
yukarıda verdiğimiz
ev telefonu olmasına
karşın verdikleri
telefon numarası
dergi ve
sitelerinden de ilan
ettikleri iş
telefonudur. 0212.
253 47 33
|
 |
Kemal Halaç:
Konu neydi?
Hilmi bulunmaz: Bu
tiyatrooyun.org da benim
hakkımda yazılar yazmışlar hiç
bir şey yapmadığım halde.
Kemal Halaç: Beni
ilgilendirmez ki. Beni aradılar,
site yaptıracaklarını
söylediler, paramı yolladılar,
siteyi yaptım.
Hilmi bulunmaz: Site kime
ait bunun hakkında bilgi verir
misiniz biz az buçuk tahmin
ediyoruz ...
Kemal Halaç: Dediğim gibi
bu konuda bilgi veremem, özür
dilerim beyefendi. Ama site
sahipleri arayınca istediğinizi
iletirim okeylerlerse
bilgilerini veririm.
Hilmi bulunmaz:
Hostingcinizle de görüştük
yetkili sizmişsisiniz
Kemal Halaç:
Evet yetkili benim ama site
sorumlusu değilim. Site
yetkilileri arayınca dileğinizi
ileteceğim iyi akşamlar.
Hilmi bulunmaz: İyi
akşamlar.
|
|
CEMAL BULUNMAZ, BİR DE MSN
DEN DEVREYE GİRİYOR
Daha sonra, aynı akşam Cemal Bulunmaz, msn’den
Webmastar’ımızla yazılı sohbet ortamında irtibata
geçmiş, bir süre konuşmuştur.
Konuşma içeriği aşağıya birebir yazım hataları dahil
düzeltilmeksizin kopyalanmıştır. Cemal Bulunmaz'a ait
e-mail adresiyle kayıtlı MSN'den konuşulduğu ve
konuşmanın orjinal kayıtları saklıdır.
|
 |
 |
18.02.2008 22:44:07 Cemal
merhaba
18.02.2008 22:44:07 Cemal
ben cemal
18.02.2008 22:44:55 kemal
seLam
18.02.2008 22:44:58 kemal
merhabaLar kemaL
18.02.2008 22:47:11 Cemal
ekledim msn
18.02.2008 22:47:44 kemal
ok .
18.02.2008 22:47:54 kemal nasılsınız
keyifler nasıl?
18.02.2008 22:48:00 Cemal
iyidir çok sağol
18.02.2008 22:48:07 Cemal
ne yaptınız, görüştün mü babamla
siteyle ilgili
18.02.2008 22:48:22 kemal
babanızLa bişey görüşmedimde
18.02.2008 22:48:29 kemal
site'nin sahipleri ile görüştüm
18.02.2008 22:48:42 kemal
bizim hostingciyi vs aramışlar
gene
18.02.2008 22:48:46 kemal de
18.02.2008 22:48:47 Cemal
anladım
18.02.2008 22:48:59 kemal
senin söylemene gerek yok biz
zamanı gelince kendimiz söyleriz
dediler
18.02.2008 22:49:14 Cemal
e tamam o zaman
18.02.2008 22:49:29 Cemal
bir senedir söylemiyor, artık
söylemez de zaten
18.02.2008 22:49:41 kemal yok
söyleyeceklermiş
18.02.2008 22:49:49 kemal
bilemiyorum bende .
18.02.2008 22:50:25 Cemal
tamam o zaman
18.02.2008 22:50:26 Cemal
eninle ilgisi
18.02.2008 22:50:35 Cemal nedir
18.02.2008 22:50:35 Cemal sen
hosting mi pazarlıyorsun
18.02.2008 22:50:39 Cemal
yoksa sitenin sahibi misin
18.02.2008 22:50:52 kemal Ben
Sadece Webmaster'ım
18.02.2008 22:51:00 kemal
siteyi yapar geçerim polemiğe
girmem :)
18.02.2008 22:51:01 Cemal
anladım
18.02.2008 22:51:04 Cemal
tabiki
18.02.2008 22:51:10 Cemal
ama siteyi de kendi adına almış
oldun galiba bu arada
18.02.2008 22:51:13 Cemal
o yüzden arada kaldın
18.02.2008 22:51:14 kemal
evet.
18.02.2008 22:51:15 Cemal
öyle mi?
18.02.2008 22:51:22 kemal
aynen öyle oldu
18.02.2008 22:51:31 kemal
Benim için sorun deilki
18.02.2008 22:51:44 Cemal
anladım
18.02.2008 22:51:52 Cemal
bunlar biraz illegal insanlar,
adlarını filan hiçbir yerde
kullanmıyorlar
18.02.2008 22:51:57 kemal
doğrudur
18.02.2008 22:52:01 Cemal
o yüzden de ya sen alabilir
misin bizim yerimize hostingi
biz anlamıyoruz filan
demişlerdir
18.02.2008 22:52:02 Cemal
;)
18.02.2008 22:52:12 kemal
yok öyle bişey olmadı
18.02.2008 22:52:13 kemal direk
18.02.2008 22:52:16 kemal
site yapılcak
18.02.2008 22:52:17 kemal
dediler
18.02.2008 22:52:21 kemal
paralarını yolladılar
18.02.2008 22:52:22 kemal
sitelerini
18.02.2008 22:52:24 kemal
teslim
18.02.2008 22:52:25 kemal
ettim
18.02.2008 22:52:28 kemal
olay bundan ibaret
18.02.2008 22:52:31 Cemal e
sen tasarım için paranı aldın
yani
18.02.2008 22:52:35 kemal
Cemal tabi canım
18.02.2008 22:52:41 Cemal
tamam o zaman boşver :)
18.02.2008 22:52:44 kemal
paramı almasam o siteyi
neden durdurayımki
18.02.2008 22:53:08 kemal
paramı almasam neden
barındırayımki o siteyi
barındırmamın bir anlamı olmaz
yani .
18.02.2008 22:53:09 Cemal
tabi asp de yaptın, onlar
kafalarına göre haber vs.
ekleyecekler di mi?
18.02.2008 22:53:14 kemal
evet.
18.02.2008 22:54:01 Cemal
nlar öyle ya
18.02.2008 22:54:08 Cemal
sen olayın öncesini bilsen çok
gülersin zaten
18.02.2008 22:54:19 kemal
nedir öncesiki?
18.02.2008 22:54:33 Cemal
ya benim pederin tiyatrosu var
18.02.2008 22:54:41 Cemal
ancak biraz muhalif
18.02.2008 22:54:49 kemal
herşeye karşı:)
18.02.2008 22:54:50 Cemal
yalnız bi yandan da başka işimiz
var, o yüzden kimseyle arası iyi
olmak durumunda değil
18.02.2008 22:55:11 Cemal
böyle olunca da bir pislik,
çirkinlik gördüğü zaman rahatça
yazıyor ediyor
18.02.2008 22:55:25 Cemal
bunun üzerine bu yazdığı adamlar
kendi adını kullanarak cevap
veremediler anladığım kadarıyla
18.02.2008 22:55:31 Cemal
bir tane isim uydurup, bir blog
aldılar
18.02.2008 22:55:35 Cemal
karşı yayına başladılar
18.02.2008 22:55:37 Cemal
ama ne yayın
18.02.2008 22:55:47 Cemal
resmen arabesk, pederin
fotoğraflarını fotomontaj
yapıyorlar
18.02.2008 22:55:50 kemal
blog deil canım domain hosting
aldılar site yaptık :D
18.02.2008 22:55:57 Cemal
işte şöyleyse böyle öyleyse
şöyle diye yazılar yazıyorlar
18.02.2008 22:56:00 Cemal ama
çocuk yapmaz
18.02.2008 22:56:13 Cemal
her seferinde sinirleneceğim
diye bir bakıyım siteye diyorum,
yok artık bu kadarına çocuk
güler diyerek unutuyorum
18.02.2008 22:56:16 Cemal
böyle bir durum
18.02.2008 22:56:26 Cemal
he, şimdi de artık blog değiliz,
site olduk diye böyle bir şey
uydurdular |
|
|
.
KONU
SİTEMİZDEN KAMUOYUNA DUYURULUYOR |
Konu sitemizden kamuoyuna duyurulmuştur.
Elimize o gece henüz somut kanıtlar,
yazılı beyanlar ulaşmadığı için
bilinen bazı isimlere rağmen biz isim
kullanmadan yayınlamayı fakat kayıtların
bulunduğunu açıkladık. Bu arada Hilmi
Bulunmaz ve Coşkun Büktel kendi sitelerinden
bu konuda kendilerini ima ederek iftirada
bulunduğumuz şeklinde yayınlara yer vermeye
başladılar. Kendilerinden o denli emin bir
tavırla kaleme almışlardı ki biz bir hata
olmaması adına son 3 gün içerisinde tekrar
tekrar ilk konuşmayı yapan hosting yetkilisi
Murat Babahan ile ve webmasterımız Kemal
Halaç ile temas kurduk en ince ayrıntıya dek
yeniden sorduk, gerektiğinde şahitlik yapıp
yapmayacaklarını sorduk. Aktardıklarını
yazılı imzalı beyanla iletmelerini istedik.
Yaptıkları telefon ve MSN kayıtlarını
silmemelerini istedik . Ayrıca bundan sonra
MSN irtibatı olursa bunu da ekrandan video
kaydı olarak da yapmalarını istedik.
Yine aynı şekilde webmasterımız arandığı,
aradığı telefonları verilen isimleri ve
konuşma içeriklerini bize yazılı beyan
olarak ilettiler. Bu arada hosting
firmasının sorumluluk almamak için ille de
sitemizde bir irtibat telefonu olması
talebine uygun olarak webmasterımız siteye
kendi telefon numarasını ekledi.
|
 |
| |
20 ŞUBAT CEMAL BULUNMAZ YİNE
MSN’DE
20 Şubat 16:00'dan itibaren bu kez webmasterımız
Kemal Halaç online olan Cemal Bulunmaz ile irtibat
kurmuştur. Bu konuşma kaydı hem MSN kaydı hem de film
kaydı olarak mevcuttur. Konu karşılıklı olarak sitelere
yansıdığı için artık Cemal Bulunmaz çok daha dikkatli
konuşmakta, biraz da özellikle sorulan her soruda topu
babası Hilmi Bulunmaz'a atmaktadır. Fakat konuşmanın bir
yerinde bir cümle kurar Cemal Bulunmaz "baksana
adamlar bi kredi kartı bile vermiyorlar, orda bile
adımız geçmesin diye herşeyi senin üstüne almışlar"
Fakat hosting alanımızı ve domainimizi alırken kredi
kartı kullanmadığımızı nereden bilmektedir? Evet.
kullanmadık çünkü biz webmasterımıza toplu ödeme yaptık
webmasterlık ücreti + hosting + domain masraflarını
hesabına havale yaptık. Peki, herhangi biri bizim
hosting alırken kredi kartı kullanıp kullanmadığımızı
bilebilir mi? Elbette bilemez. Nereden öğrenebilir? Ya
bizden, ya bu hizmeti satın aldığımız hosting
firmasından, ya da webmasterımızdan. Bu da baştan bu
yana hosting firmamızı ve webmasterımızı arayan
kişilerin Bulunmaz ailesi oldukları hakkımızda derin bir
takibata girdikleri bulgusunu artırmaktadır.
| |
Şimdi ikinci MSN kaydının
birebir kopyasını okuyalım
  |
|
| |
|
|
| |
|
20.02.2008 |
|
16:06:25 |
|
kemal |
|
abi geldinse konuşmamız
lazım |
|
20.02.2008 |
|
16:06:57 |
|
Cemal |
|
heh geldim |
|
20.02.2008 |
|
16:07:17 |
|
kemal |
|
parodn ya bi yandan
meşgulümde |
|
20.02.2008 |
|
16:07:26 |
|
kemal |
|
ben bu siteye
yazdıklarını okudum |
|
20.02.2008 |
|
16:07:30 |
|
Cemal |
|
buyur |
|
20.02.2008 |
|
16:07:36 |
|
kemal |
|
başbakana falan laf
etmişler |
|
20.02.2008 |
|
16:07:44 |
|
kemal |
|
bnm bşım derde g |
|
20.02.2008 |
|
16:07:48 |
|
kemal |
|
rirermi |
|
20.02.2008 |
|
16:08:15 |
|
Cemal |
|
bilmem, sanmıyorum |
|
20.02.2008 |
|
16:08:38 |
|
kemal |
|
bide |
|
20.02.2008 |
|
16:08:54 |
|
kemal |
|
sizinle bunlar
mahkemelikmi
|
|
20.02.2008 |
|
16:09:01 |
|
Cemal |
|
öyle mühim bir site
değil, başbakan veya
danışmanları farkında
olmaz |
|
20.02.2008 |
|
16:09:07 |
|
kemal |
|
yani ben domaini kendi
üstlerine alsınlar
istiyorum |
|
20.02.2008 |
|
16:09:18 |
|
kemal |
|
çünkü domanin bende ya
direk bana |
|
20.02.2008 |
|
16:09:24 |
|
kemal |
|
,şu an |
|
20.02.2008 |
|
16:09:59 |
|
Cemal |
|
mahkemelik mi
bilmiyorum, babam takip
ediyor o işleri, ben
askerdeydim zaten yeni
geldim |
|
20.02.2008 |
|
16:10:09 |
|
Cemal |
|
ama doğrusu sahibinde
olması zaten |
|
20.02.2008 |
|
16:10:19 |
|
Cemal |
|
sonuçta bir anda çekilip
bu sitenin bizimle
ilgisi yok
diyebilecekleri bi durum
söz konusu |
|
20.02.2008 |
|
16:10:25 |
|
kemal |
|
yani ben kimseyle böyle
bişy için |
|
20.02.2008 |
|
16:10:35 |
|
kemal |
|
kimsyle başımı derde
sokmak istemiyorm |
|
20.02.2008 |
|
16:10:47 |
|
kemal |
|
aldığım üç beş kuruş |
|
20.02.2008 |
|
16:11:08 |
|
kemal |
|
alsınlar dominlerini
kendi üstlerine
|
|
20.02.2008 |
|
16:11:15 |
|
kemal |
|
benim sizinle bi işim
yok |
|
20.02.2008 |
|
16:11:27 |
|
kemal |
|
firmada bana bisürü şey
söyledi dün |
|
20.02.2008 |
|
16:11:38 |
|
kemal |
|
arayıp onlara da laf
etmişler |
|
20.02.2008 |
|
16:11:48 |
|
kemal |
|
onlrd barındırmak
istemiyo bunları |
|
20.02.2008 |
|
16:11:49 |
|
Cemal |
|
anladım |
|
20.02.2008 |
|
16:11:57 |
|
kemal |
|
başka dostinge trafnsfer
et diyo |
|
20.02.2008 |
|
16:12:28 |
|
Cemal |
|
baksana adamlar bi kredi
kartı bile vermiyorlar,
orda bile adımız
geçmesin diye herşeyi
senin üstüne almışlar |
|
20.02.2008 |
|
16:12:29 |
|
Cemal |
|
:) |
|
20.02.2008 |
|
16:12:45 |
|
kemal |
|
ya bu hostingi sen
bidaha arasan |
|
20.02.2008 |
|
16:12:55 |
|
kemal |
|
çekinmişler al diye
tutturdular |
|
20.02.2008 |
|
16:13:04 |
|
kemal |
|
yada bilmiom bırakıcam
bunları |
|
20.02.2008 |
|
16:13:39 |
|
kemal |
|
benim telefonu sana
türkticaretdenmi
vermişlerdi? ya
başkalarına da
verirlerse başımı derde
sokmasın bunlar |
|
20.02.2008 |
|
16:13:46 |
|
kemal |
|
mafya falan karışmış
yazıyo |
|
20.02.2008 |
|
16:13:50 |
|
kemal |
|
sayfalarında |
|
20.02.2008 |
|
16:14:19 |
|
kemal |
|
babanızı arasam ben abi? |
|
20.02.2008 |
|
16:14:24 |
|
kemal |
|
o bilirmi bu konuyu |
|
20.02.2008 |
|
16:14:31 |
|
Cemal |
|
onla konuş zaten benim
fazla bilgim yok |
|
20.02.2008 |
|
16:14:33 |
|
kemal |
|
adamlar artık telefonuma
da çıkmıyo |
|
20.02.2008 |
|
16:14:49 |
|
kemal |
|
türk ticareti babanızmı
aramıştı |
|
20.02.2008 |
|
16:15:16 |
|
Cemal |
|
onu da pek bilmiyorum |
|
20.02.2008 |
|
16:16:07 |
|
kemal |
|
babanızın msn i varmı |
|
20.02.2008 |
|
16:16:24 |
|
Cemal |
|
yok kullanımyor o |
|
20.02.2008 |
|
16:16:31 |
|
kemal |
|
telefon? |
|
20.02.2008 |
|
16:16:43 |
|
Cemal |
|
numara var mı |
|
20.02.2008 |
|
16:16:50 |
|
kemal |
|
ya bilmiyorum en iyisi
kapatıyım |
|
20.02.2008 |
|
16:17:18 |
|
kemal |
|
benim numaraı vermiştim
sana |
|
20.02.2008 |
|
16:17:20 |
|
Cemal |
|
valla babamla konuşsan
daha iyi, ben cidden
hiçbir şey bilmiyorum |
|
20.02.2008 |
|
16:17:22 |
|
kemal |
|
0505 li |
|
20.02.2008 |
|
16:17:38 |
|
kemal |
|
0505 288 42 53 |
|
20.02.2008 |
|
16:17:54 |
|
Cemal |
|
tamam babama veriyim bu
numarayı |
|
20.02.2008 |
|
16:19:19 |
|
kemal |
|
siz haber sitesi
yapacakmısınız |
|
20.02.2008 |
|
16:19:25 |
|
kemal |
|
webmasteriniz varmı |
|
20.02.2008 |
|
16:24:59 |
|
Cemal |
|
kaydettim |
|
20.02.2008 |
|
16:25:00 |
|
Cemal |
|
dediğim gibi şu sıra
blogla yapıyolar
siteleri |
|
20.02.2008 |
|
16:27:27 |
|
kemal |
|
ya peki bişey söylicem |
|
20.02.2008 |
|
16:27:40 |
|
kemal |
|
sen şahitsin benim
sitede yazılanlarla
alakam yok |
|
20.02.2008 |
|
16:27:46 |
|
kemal |
|
ben sadece siteyi kurdum |
|
20.02.2008 |
|
16:29:59 |
|
kemal |
|
babanız yaza rmı abi? |
|
20.02.2008 |
|
16:30:22 |
|
Cemal |
|
tiyatrocu yazar |
|
20.02.2008 |
|
16:30:35 |
|
kemal |
|
anladım |
|
20.02.2008 |
|
16:31:07 |
|
kemal |
|
blog yapıyolar demiştin
adresi ne |
|
20.02.2008 |
|
16:33:19 |
|
Cemal |
|
tiyatroyun.blogspot.com |
|
|
| |
|
|
|
|
Bu son MSN kaydından sonra
artık Bulunmaz ailesinden hosting firmamıza,
aracı firma yetkilisi Murat Babahan'a yada
webmasterımıza herhangi bir bağlantıya geçme
girişimi olmamıştır. Biz gerek yazılı
beyanların, kayıtların bize ulaşması gerekse bu
arada Murat Babahan yada Kemal Halaç'a yeni bir
müdahale, bağlantı olacak mı beklentisi ile
gelişme ve delilleri bir süre beklemeye aldık.
Şimdi
Soruyoruz
|

SİLMEZ
DENİLEN BULUNMAZ SİLDİ!
ilk gün apar topar inkarı seçen ve
apar topar sitesine bir yazı giren
(bir kaç kez de değiştiren) Hilmi
Bulunmaz bir süre sonra kendi başına
ilk girdiği yazıyı silmeyi tercih
etti ve ancak ertesi gün Coşkun
Büktel ile ortak bir metin girdi.
Hoş gerçi biz onun daha önce de
girdiği abuk sabuklukları (özellikle
"tiyatroyun kimin açıklama gecesi")
biliyoruz ama şimdi konumuz bu değil |
Coşkun Büktel-Hilmi Bulunmaz
ikilisi, ortak imza ile yaptıkları
yine küfürlü açıklamalarında:
"…Beyaz Cephe"
(BC) imzasıyla ortaya çıkıp, Coşkun
Büktel ve Hilmi Bulunmaz'ı karalama
çalışmalarını "tazeleyen" Burak
Caney (BC), yeni bir iftirada
bulunuyor...”
Soruyoruz: Hangisi iftira?
Hostingi defalarca aradıkları mı
iftira?
Siteyi bize devredin demeleri mi
iftira?
Hilmi Bulumaz’ın ev telefonundan
webmasterımızı araması mı iftira?
Cemal Bulunmaz’ın msn deki
konuşmaları mı iftira?
“Aşağıya
aktardığımız iftira metninde bir
tehdit telefonundan bahsediliyor.
Ancak telefon numarası verilmiyor.
Kişilerden
bahsediliyor. Kişi adı verilmiyor.” |
|
Hilmi
Bulunmaz’ın ev telefonunun son 2 rakamını, ev
mahremiyeti olduğu için vermedik, sakıncası yok
diyorlarsa ekleriz.
Hilmi Bulunmaz, Cemal Bulunmaz
isimleri gerçek değil mi?
Hostingi
ilk arayan tok sesli kişinin ismini, hosting yetkilisi
tam olarak hatırlayamadığı için, tahminimizi
söylemiyoruz. Ama, “Açıkça, mertçe, Türkçe” olarak
birileri açıklayabilir, istiyorsa.
“Şimdi,
bizim Coşkun Büktel ve Hilmi Bulunmaz olarak bu iftiraya
cevabımız şudur:
Biz,
Burak Caney (ya da
"Beyaz Cephe")nin,
Bu kez
Özdemir Nutku,
Tuncer Cücenoğlu,
Üstün Akmen
tarafından da "açıkça" desteklenen yeni sitesinin dün
akşam (18 Şubat 2007) yayınını 2 saatliğine niçin
durdurduğunu gayet iyi biliyoruz. Ama bizim
bildiklerimiz, iftiracıların anlattıklarına uymuyor.
Haydaaa, mademki iftira,
siz nerden biliyorsunuz? Yoksa iftira dediğiniz
inkarın bir biçimi olmasın?
Olayı
madem ki adli bir olay haline getirmeyi ve bize böyle
mafyatik bir çamur atacak kadar ileri gitmeyi tercih
ettiniz; kendimizi aklamak için, ya elinizdeki telefon
numarasını ve konuşma kaydını savcılığa vererek o
konuşmayı kimin yaptığını ortaya çıkarmak zorundayız;
Derhal, hiç beklemeden
söylediklerinizi yapın. Hostingi arayan numaraların,
webmasterımızı arayan numaraların SİZLERİN numaraları
olmadığı derhal ortaya çıksın, nasıl olsa tüm kayıtlar
Türktelekom da duruyor. Ama, bunu derhal yapın, ses
kaydını da dinlemiş olursunuz. Yoksa yalancı konumuna
düşersiniz, tebligat adresi olarak webmasterımızın
adresi gerekiyorsa sorun iletelim.
"Beyaz Cephe"ye ve
tiyatrooyun.org'a,
bütün bunlara rağmen, bundan böyle de, bile bile (ya da
bilmezden gelerek) hâlâ destek veren bir tek kişi
çıkarsa, o da o…..
(Büktel’in sitesinde
olduğu gibi yazılmış, biz burada sansürledik!)
çocuğudur.
Terbiyesizliğe,
düzeysizliğe devam ediyorsunuz. Aktardıklarımızda yanlış
varsa biz yoksa siz diye başlayan bir cümle
kurmayacağız, sizin dilinizle konuşmayacağız.
Evet, Hostingi,
webmasterı arayan kişiler
Hilmi ve Cemal Bulunmaz’dır. Kanıtlar
ortadadır. Fakat bu kişilerin kıvırmalarına alıştık
yanımızda konuşurken kimse yoktu, bizim eve başkası
girip konuşmuştur bile diyebilirler. Bu kişiler kıvırsa
da, bunları bile delil olarak yetersiz bulsalar da
onların yeterli yada yetersiz bulması bir yana
gerektiğinde şahitlerin beyanı ve Türktelekom kayıtları
resmi makamlarda yeterli delildir.
Tüm bunları biliyorsa
Coşkun Büktel işbirlikçidir,
yok eğer bilmiyorduysa arkadaşı tarafından fena halde
kandırılmıştır. Bunu da Coşkun Büktel açıklayacak, bütün
tiyatro dünyası öğrenecek.
Takkeler düştü keller
göründü. |
|
|
|
Anasayfa |
İletişim |
Reklam |
Haber Ara |
Anketler |
Sitene Ekle |
RSS
Kaynağı |
|
|
COŞKUN BÜKTEL YİNE KIVIRIYOR!
Coşkun Büktel tükürdüğünü yalamamam için
yine kıvırıyor.
Kategori |
: Güncel
Olaylar |
Yorum
Sayısı |
: 0 |
Okunma |
: 1114 |
Tarih |
: 22 Şubat 2008 09:49 |
GÜNCELLEME
İlk gün yaptığımız
haberimizde ses kaydı olduğundan söz ettiğimiz doğrudur.
Webmaster’ın yanılması/yanıltması sonucu bu ifadeye
haberimizde yer verilmiştir. Fakat daha sonra yaptığımız
görüşmelerde ses kaydının yapılamadığını öğrendik. Bu
ses kaydının olmaması diğer bütün delillerin yok
sayılabileceği anlamına gelmez!
Coşkun Büktel, işin içinde
doğrudan var mı? Hosting firmasını aradı mı? Aradıysa
neden aradı bunları açıklasın.
Haberde tüm detaylar
mevcut… Boş saldırılarla, konuyu örtbas etmeye çalışmak
nafile çırpınışlardır.
COŞKUN BÜKTEL, DOMAİNİMİZİ
ELE GEÇİREREK/SATIN ALARAK SİTEMİZİ SUSTURMAYA ÇALIŞAN
ÖRGÜT İÇİN DE SEN DE FAAL OLARAK YER ALDIN MI ALMADIN
MI?
BU YÜZ KIZARTICI SUÇA NE
KADAR KARIŞTIN, BUNU AÇIKLA…
..............................................
Coşkun Büktel'in kensini dansöz olarak
gösteren bir fotomontajı neden bu denli çok sevip
sitesinde yer verdiği anlaşılmaya başladı. Zira Coşkun
Büktel kıvırmayı alışkanlık haline getirmeye başladı,
kıvırmayı çok sevdi.
Daha kısa süre önce protestocular
azalıyor dedi kat ve kat arttığını görünce olmaz yazılı
açıklasınlar dedi, daha sonra bunların çoğu çoluk çocuk
demeye getirdi. Meslek meslek açıklayınca facebook bu 5
bin kişi de olsa umursamam demeye başladı.
Şimdi de yine tükürdüğünü yalamamak için
kıvırıyor.
Coşkun Büktel Hilmi Bulunmaz'la artık o
denli içli dışlı oldu o denli yumak oldu ki gözüne hangi
delilleri sokarsak sokalım artık Hilmi Bulunmaz'ı Hilmi
Bulunmaz'dan bile önce savunma refleksine girecek,
giriyor, girmek zorunda!..
Adam adını soyadını vermiş, ev
telefonundan iş telefonundan konuşmalar yapmış gerek
kendinin gerek oğlunun telefonları mail adresleri her
şeyi kayıt altında ve TurkTelekom ve Avea üzerinde
arayan aranan numaralar kayıtlı. Asla çıkıp ben hosting
temsilcisini aramadım webmasterınızla konuşmadım
diyemez. Kaldı ki 2 tane bugüne dek yüzünü görmediğimiz
2 ayrı şirket temsilcisinin (hosting yetkilisi ve
webmaster) şahitliği ve yazılı beyanı var. Hangi ülkenin
savcısına yargıcına gitseniz 2 şahit ve telefon aranma
kayıtları yeterli delil ve şahit sayılır (Hatta
mahkemelerde ses kaydı tek başına delil kabul edilemez
şahit beyanları delildir) Ama Coşkun Büktel'e göre
bunlar ıvır zıvırdır. . Biz ses kaydı da sunsak telefon
ederken yanında kimse varmıymış diyecekti, onu da yapsak
Taksim meydanından yüzlerce insanın önünden aranmalı
kitlesel bir şahitlik olmalıydı diyecekti muhtemelen.
Neden? Çünkü artık günaha saplanmıştır, arkadaşının
kabahatlerinin ortağı olmuştur savunmak zorundadır.
HİLMİ BULUNMAZ
ÇIKSIN DESİN Kİ
"HAYIR BEN ASLA
SİZİN HOSTİNG FİRMANIZI ARAMADIM ASLA WEBMASTERINIZI
ARAMADIM"
DİYEMEZ!
KAYITLAR VAR
ŞAHİT VAR.
CEMAL BULUNMAZ
ÇIKSIN
"BU SİTEYİ
(DOMAİNİ BİZE SAT DEMEDİM"
DİYEMEZ ÇÜNKÜ
BİLGİSAYAR KAYITLARI VAR.
(Hatırlatırız 2 yıl önce intihar eden bir
genç kızın bilgisayarına el konulmuş bilgisayardan
yaptığı yazışmalar esas alınarak, delil sayılmış suçluya
ulaşılmıştır. Bu medyaya yansıyandır bunun gibi çok
sayıda adli vaka olduğunu araştırıp öğrenebilir. Coşkun
Büktel kendi internet ortamından yayın yaparken ciddi
bir iş yapmaktadır ama kendisi dışında bilgisayar ve
internet ortamında ki her şey ıvır zıvırdır...
Bilgisayar ve internet ortamı sandığından
da ciddi bir ortamdır, sandığından da ciddi bir
delildir, sandığından da ciddi girişimlerdir.
Örneğin umursamadığını iddia ettiği
facebook protesto gruplarından birisi
de grevdeki işçilerle dayanışmak için bir firma aleyhine
açılmıştır, firma bu protesto grubunu resmi anlamda
muhatap alarak ancak savcılık başvurusu yapıp resmi
işlemlerde bulunabilmiştir, muhatap almak zorunda
kalmıştır. Araştırıp öğrensin. Bu kimi neyin ne amaçla
kullandığına bağlıdır. internet yada telefon bazen oyun
cihazı bazense bir suç aygıtı bazense çok daha farklı
bir şeydir.)
Coşkun Büktel'e göre
- Görüşmeyi yapanların yazılı beyanları
yoktur
- Gerekirse şahitliğe hazır olmaları
yoktur
- Hilmi Bulunmaz'ın ve Cemal Bulunmaz'ın
ev ve iş telefonundan defalarca aramaları yoktur
- Cemal Bulunmaz'ın adına kayıtlı
şifresini sadece kendi bileceği (sadece kendi bilmesi
gereken) emailinden MSN kayıtları yoktur.
- Ortada dalavereyle domain ele geçirme,
satın alma girişimi yoktur.
Bunları başkası onda birini yapsa
kükremesine yeter ama suç ve kader ortağı kişiler
yapınca hiç biri önemsizdir.
Acaba ?...
yarın birisi İnernet firmasını arayıp
"coskunbuktel.com da bana küfür var bunu kapatın!"
diye başvursaydı, yayını kesmeye kalksaydı bu şekilde
telefon görüşmeleri yapsaydı, bununla kalmayıp "coskunbuktel.com
domainini bizim üzerimize geçirin bedeli neyse
ceremesini çekersiz" deseydi sizce Coşkun
Büktel ne yapardı?
Biz söyleyelim. Ortalığı ayağa kaldırmaya
çabalardı. Yıllarca sürecek polemiklere kavgalara
girerdi. Ama bu kaderdaşı, suçdaşı tarafından yapılınca
telefon kayıtları şahitler de olsa umurunda mı? Neden ?
Çünkü kader birliği , suçdaşlık halini almış durum.
PES!
Coşkun Büktel hedef genişleterek konuyla
ilgisi olmayanları her fırsatta isimlerini sıralayarak
hem konuyu dağıtma, hem de o kişilere karşı "yıldırma"
"püskürtme" taktiklerini bıkmadan usanmadan
uygulamaktadır. Özdemir Nutku yada Tuncer Cücenoğlu'na
yazı yazarak verdikleri destekleri sorarken kendi
arkadaşının kader ve suçdaşının kayıtlı telefon
görüşmelerini hafifletme telaşıyla davranmakta, hedef
genişletmeye konuyu saptırmaya da çabalamaktadır.
Coşkun Büktel!
Sen kafanı kuma gömebilirsin
Sen bunları da yok saymayı seçebilirsin
Artık suçdaş olmanın güdüsüyle
suçlananlardan da önce refleks savunmaya da geçebilirsin
Ama senin ıvır saydıkların resmen
belgedir ve resmen suçtur. Senin ne saydığının önemi yok
bundan sonrasına karar verecek de sen değilsin. Sen bir
süre daha kendini kandırmaya devam et! Kamuoyu aptal
değildir. Tüm yaşananlar ve herkesin düzeyi gözler önüne
serilmektedir.
BOŞA
ÇIRPINMAYINIZ BOŞA MANŞETLER DÖŞENMEYİNİZ
BU KEZ YAVUZ
HIRSIZ EV SAHİBİNİ BASTIRAMIYOR
SİZ ANCAK
YAZDIKLARINIZLA, SON ÇIRPINIŞLARINIZLA,
PİŞKİNLİKLERİNİZLE KENDİNİZİ KANDIRIRSINIZ!
|
|
|
|
 |
|
   |
|
Coşkun Büktel bütün bu günahlardan sevgili
arkadaşını arındırabilecek mi merakla
bekliyoruz. Ve umuyoruz ki Sayın Ulvi
Alacakaptan'da eski bir arkadaşa arka çıkmak
adına kıyısından köşesinden Hilmi
Bulunmaz'ın sebep olduğu batağa
dalıvermez... Bu bataklığın galibi olamaz.
|
|
KAYDINI SİLDİĞİ İDDİA
EDİLENLERDEN AÇIKLAMALAR VAR! |
|
Küfürbaz hakaretçi Hilmi
Bulunmaz&Coşkun Büktel'i
kınayanlar grubundan ayrılmaya
başlayanlar olduğu iddiası ile
bazı isimler sayılmıştı. Bu
yazıyı yayına girerken bunların
bir çoğunun hala listede
olduğunu bulduk ve listedeki
görüntüleriyle bu sayfaya
koyduk. Dün gruptan ayrılmam söz
konusu değil mesajı yollayan
Tiyatro sanatçısı
Meltem Evcioğlu Yücesal'dan
sonra bugün de Şehir Tiyatrosu
yönetmenlerinden
Can Doğan
mesajıyla adeta bir tokat
indirdi. Yine ayrıldığı iddia
edilenlerden
Merve
Ayomak grup alanına
yazdığı mesajla ayrılmasının söz
konusu olmadığını açıkladı.
Mesajlar
Yalan 5 bölümüne
eklenmiştir. |
|
BİR TEK YAZIDA ON YALAN! |
 |
YALAN 1
SÖZDE
FACEBOOKU UMURSAMAYANLAR NASIL
DA KORKTUKLARINI AN VE AN BELLİ
EDİYOR
HİLMİ BULUNMAZ
VE COŞKUN BÜKTEL TİYATRO DÜNYASI
YETER ARTIK DEYİP TİYATROCULARA
ATTIKLARI ÇAMURLARA DUR DEMEK
ÜZERE İNTERNET ÜZERİNDEN
ÖRGÜTLENMEYE BAŞLAYINCA SANAL
DÜNYADA YAYINCILIĞI PEK
ÖNEMSEYEN BU İKİLİ SANAL DÜNYADA
FACEBOOK ÖRGÜTLENMESİNİ SİZDE
ÖNEMSEMİYORLARDI
HİLMİ
BULUNMAZ FACEBOOK'DA
ÖRGÜTLENMEYİ ÖNEMSİYOR. |
|
4 Kasım
2007'de Hilmi Bulunmaz
tiyatrom'un öncülüğünü yaptığı
örgütlenme grubunu önemsiyor.
Haber değeri görüyor Okurlarına
da gruba katılmak ve
düşüncelerinizi yazmak için
deyip link de veriyor.
Not : Biz bunu
haber yapınca sitesinde hiç bir
şeyi silmez, değiştirmez denilen
Hilmi Bulunmaz pek çok şeyi
silip değiştirdiği gibi bunu da
değiştirdi.
Facebook nedir?
Her
şey iyi yada kötü amaçla
kullanılabilir, bazı icatlar
kötü amaçla yapılsa da iyi amaca
hizmet eder hale gelebilmiştir.
Bazı icatlar ise kötü amaç
güdülmemiş olsa da kötüye
kullanılabilir. Siz erotik bir
dergiyi , kitabı elnize alıp
"Kitap denilen şey son derece
zararlıdır" gibi bir saptamada
bulunursanız o sizin kendi
salaklığınız olur. Amerikan
menşeli işlemcilerle, işletim
sistemleriyle donatılmış
bilgisayar için de geçerli bu.
Tabi facebook içinde. Kuruluş
amacı ile ilgili spekülasyonlar
vardır. Pek çok şey için olduğu
gibi. Fakat iddiaların aksine
üye olurken gerçek isim yazıp
yazmamak, bilgilerinizin
tamamını herkese açıp açmamak
tamamen tercihinize kalmıştır.
Facebook u kimisi sevgili bulmak
için dener, kimisi abuk sabuk
vakit geçirmek için kimileri de
eylem örgütlemek için. Örneğin
YÖRSAN grevine karşı o kadar
büyük bir örgütlenme oldu ki bir
küçük kasabadaki eylemin
duyurulması, gazetelere
yansıması, dayanışmaların
artması facebook sayesindedir
denilebilir. Yine bu facebook
örgütlenmesi karşı tarafı o
kadar korkuttu ki mahkeme
kararıyla grup kapattıracak
kadar.
Şimdi konumuza
dönelim. Facebook kötü bir
şeydir deyip topyekun karalamaya
kalkmak ortaçağın karanlık
kafalı teknolojiye saldıran
bağnazlığından farklı değildir.
Bizim facebook da açtığımız
grubun amacı bellidir. Daha
başlığından başlayarak ve
tanıtım yazısından başlayarak
bellidir.
Nedir?
Tiyatro
dünyasında saldırgan küfürbaz
Hilmi Bulunmaz ve Coşkun
Büktel'e karşı protesto
girişimidir. Hitap ettiğimiz
kesim kimdir? Tiyatrocular ve
onların da ilettiği kendi
dostları. Yani amaç belli sunum
yazısı belli, kitle ise toplum
ortalamamıza göre eğitimli,
kültür sanatla ilgili bir insan
kesimi. Bu durumda da başlığı
belli amacı belli, üyeleri de
eğitimli kültürlü kişilerden
oluşan bu gruba bataklık demek,
üye olanları kandırılmışlıkla
itham etmek cahil diye
nitelemek, hatta daha ileri
gidip hakaretler etmek ancak ve
ancak Hilmi Bulunmaz ve
Coşkun Büktel'in kendi cehalet
ve saldırganlıklarını sergiler
başka hiç bir şeyi değil! |
|
 |
YALAN 2
HİLMİ BULUNMAZ VE COŞKUN
BÜKTEL SÜREKLİ OLARAK İNSANLARI
İRADESİ DIŞINDA BİZİM PROTESTO
GRUBUNA DAHİL ETTİĞİMİZİ İDDİA
ETMİŞTİR.
Facebook'da hiç kimse bir
başka kimseyi bir gruba üye
yapamaz. Değil biz, o kişinin en
yakın arkadaşı dahi üye yapamaz.
Facebook'da bir gruba üye
olmanın iki yolu vardır.
1- Grup sayfasına girersiniz.
(Yandaki resimdeki kırmızıyla
çizdiğimiz gibi) Join this group
linkini tıklar ve üye olursunuz.
2- Bir arkadaşınız size
beğendiği bir gruba üye olma
önerisi yollayabilir. Bu face
üserinden yada mailinize gelen
öneride size önerilen grup
görünmektedir, size bunu öneren
arkadaşınız da bellidir, ve siz
bunları görüp yollanan linki
tıklarsanız üye olursunuz. |
| Özellikle
belirtelim hiç kimse rastgele
bir insana bir grup önerisi de
yollayamaz, ancak ve ancak
arkadaş listesinde olanlar
birbirine grup önerisi
yollayabilir. Yani bizim önümüze
gelene grup üyelik önerisi de
yollamış olmamız mümkün
değildir, ancak kendi arkadaş
listemizde olanlara
yollayabiliriz onlarda
benimsemiş üye olmuşsa kendi
listelerine yollayabilirler. Bu
söylediklerimizi birazcık
facebook kullanmış birisine
doğrulatabilirler.
|
|
 |
YALAN 3
Üyelikten ayrılmaya izin
vermiyorlar yalanı. Evet
arkadaştan üye ol önerisini
insanlar yanlışlıkla tıklamış
olabilir, sonradan fikir
değiştirmiş olabilir. Bu onların
en doğal hakkıdır. Ama facebook
da nasıl ki en yakın dostunuz
bile sizi bir gruba üye
yapamazsa hiç kimse de üyelikten
çıkmanıza asla engel olamaz.
Üyeliktn çıkmanız dünyanın en
basit işidir. Grubun sayfasına
girersiniz ve yukarıda örnekte
üye olurken tıkladığınız join
the group yerine beliren Leave
Group linkini tıklamanız
yeterlidir. Siz bu bir
tıklamayla üyelikten çıktıktan
sonra sizi zorla hileyle üye
tutmak asla ve asla mümkün
değildir, hiç kimse engel
olamaz. |
|
Bir çok kişi
artık Facebooku Türkçe
kullanmakta. İngilizce
olması..elbette üye olmak
isterken de, çıkmak isterken de
diğer konularda da ingilizce
bilmeyenlerin işini
zorlaştırabilir. Ama facebook a
üye olmuş birisi ingilizce
bilmese de artık bunları zaten
çözmüştür ki facebook a üye
olabilmiştir kullanıyordur.
Dolaysıyla üyelik de üyelikten
çıkmak da kişilerin
iradesindedir. |
 |
Şimdi de bakalım kişiler ne
demiş...Sözde tarafımızdan
kandırılarak üye yapıldığı iddia
edilenlerden birisi. Levent
çağlayan. Sizin tarafımızdan
kandırılarak üye yapıldığınız
iddia ediliyor bu konuya açıklık
getirirmisiniz diye sorduk ve
işte cevabı. Güzel bir mesajla
durumu açıklamış Sitemize iyi
niyet dileklerinden sonra
arkadaşının yolladığı linkle üye
olduğunu ama kendi hatası ile
bunun olduğunu anlatarak şu
satırlara özellikle yer vermiş
Kandırılma konusuna
gelince,kesinlikle böyle birşey
yoktur.Bu, sadece gelen davete
hayır diyeceğime evet demem gibi
bir yanlışlıkla ilgilidir.Ben
sanatı ve sanatcıyı her zaman
savunmuşumdur.İnsanlar arasında
tartışma elbette
yaşanabilir.Önemli olan bunu
abartmadan yada sevgi saygı
dostluk içinde çözümünü
bulmaktır.Benim bu protesto
içerisinde birilerine hak
verecek yada vermeyecek bir
hakkım yoktur.....
|
 |
Bir başka örnek daha
taşıyalım buraya.. Meltem
Evcioğlu Yücesal bakın ne yazmış
Herhangi bir gruba zorla
dahil olmam veya habersiz üye
yapılıp öğrenince çıkmam diye
bir şey söz konusu değildir.Ben
kendi isteğimle gruba üye
olmuştum .Çünkü ........
......... çok eski
arkadaşımdır ve onun görüşlerine
güvenirim .Daha sonra da bu
gruptan ayrılmadım.Coşkun
Büktelin sitesine de girdim ve
bazı yazılarını okudum .Hepsi
uzun uzun tartışılacak
konulardır bana göre ...Ama gruptan
ayrılmamıştım neden listenizde
yokum bilmiyorum.....Tiyatro
ve sanat için yapılacak her
olumlu şeyden yana olurum her
zaman çünkü artık sanata ve
tiyatroya sahip çıkılması
gerektiğini düşünüyorum...Hiç bu
kadar sahipsiz bırakılıp
yokedilmeye
çalışılmamıştı.....saygılarımla....
Not : Bu grubu
Sayın Yücesal'a protesto grubunu
öneren kişinin adını çıkararak
nokta nokta yaptık zira kendi
üye olmakla kalmayıp
arkadaşlarına da önermiş diye bu
kişiye kin bilememeleri için. |
|
ÜYE
OLMAKLA KALMAYIP TEK TEK MESAJ
YAZIP GÖRÜŞ BİLDİRENLERİN TÜMÜNÜ
BURAYA TAŞIMIYORUZ. ZİRA
İNSANLARI HİLMİ BULUNMAZ&COŞKUN
BÜKTEL İKİLİSİNİN İNTİKAMCI
TAVIRLARINA TESLİM ETMEYE
NİYETİMİZ YOK. AMA GELEN
SAYFALARCA DESTEK VEYA
AÇIKLAMADAN SADECE BİR KESİT..
KONU BAŞLIKLARI DAHİ FİKİR
VERECEKTİR..
 |
|
BUGÜNE DEK ÜYE OLAN YÜZLERCE
KİŞİ İÇİNDEN BİZE KARŞIT GÖRÜŞ
BİLDİREN SADECE 4 KİŞİ OLMUŞTUR
1- Hilmi Bulunmaz'ın yanında
2,5 yıl öncesine dayanan Azize
Emekdar adlı öğrencisi : Bunun
aslında komplo amaçlı bir üyelik
olduğunun kanıtlarına yer
vermiştik fakat henüz reşit bile
olmayan bu kızı alet olduğu bu
komploya rağmen mağdur etmemek
adına bu komployu kaldırmıştık
ama Hilmi Bulunmaz buna aldırış
etmeksizin öğrencisi kızın
internette bir komployla
anılmasını bile umursamayacak
kadar gözü döndüğü için hala bu
adı vererek iddialarda
bulunabiliyor. Biz zamanında
yaptırdığımız tespit tutanağında
bu henüz reşit olmayan kızın
ifadesi yada Hilmi Bulunmaz
tarafından iddia edilen sözde
ifadesinin de resmi / adli
tespitini yaptırmakla birlikte
reşit olmayan birini uyduğu bu
çirkef yüzünden mağdur etmemek
adına bu adli tespiti göz ardı
etmeyi ve yayından çekmeyi uygun
görmüştük. Fakat bu şartlar
dahilinde yeniden yayın
kurulumuzda görüşülerek bunun da
işleme ve yayına konulup
konulmayacağı yeniden karara
bağlanacaktır.
2- Sayın Ezel Kalkan
yanlışlıkla üye olduğunu bir
protestosunun söz konusu
olmadığını belirtmiş karşılıklı
uzun yazışmalarımızın ardından
eskiden birlikte çalışma yaptığı
Hilmi Bulunmaz'la ilgili bir
konuda taraf olmama isteğinin
tarafımızdan çok iyi
anlaşıldığını belirtip
karşılıklı saygı çerçevesinde
yazışmalarımızı noktalamıştık.
Zaten Ezal Kalkan bu yanlışlığı
açıklayıp üyeliğini kendisi
sonlandırmıştır.
3- Ulvi Alacakaptan : Ulvi
Alacakaptan zaten gruba üye
değildir, sadece karşıt görüş
yazmak için üye oldum yazıp
çıkacağım demiştir. (Çünkü
facebook da bir grup sayfasına
yazı yazabilmek için üye
olunması gerekmektedir bu da
bizim tercihimiz değil facebook
genel kuralıdır) Ve Ulvi
Alacakaptan bir kaç yazışma
yapmıştır zaten üye olmak
istemediğini belirttiği için de
yazışmalar site ortamına taşınıp
üyeliği sonlandırılmıştır. Ulvi
Alacakaptan da üye oldu ve
ayrıldı gibi bir iddiada
bulunmak yersizdir.
4-Yukarıda zaten yer verdik
Levent Çağlayan prensip olarak
facebook üzerinden böylesi bir
eylemi uygun görmediğini
belirtmiş ama kesinlikle
kandırılıp üye yapılmadığını
kendi hatasıyla üye olduğunu ve
yine kendi kendine çıktığını
anlatmıştır. |
|
YALAN 5
DİĞER AYRILDIĞI İDDİA EDİLEN
KİŞİLER |
 |
|
 |
İlk listelerde
üyeydiler şimdi
yoklar ayrıldılar
yalanı..
Çeşitli dönemlerde
ayrıldıkları iddia
edilen kişilerden
bazılarını bugün
yeniden kontrol
ettik. Bugün
(9.3.2008)
itibarıyla işte grup
üzerinde adları
soyadları resimleri
ile duruyorlar.
Merak eden sabırla
sayfa sayfa tarayıp
şu an itibarıyla 360
üyeyi tek tek
görebilir.
Zaten Hilmi Bulunmaz
yalanı o kadar
abartmış ki
yazısının başında
bir tek Ümran
İnceoğlu kendi
iradesiyle üyeliğini
sürdürüyor deyip
yazının altlarına
doğru ayrılanlar
listesine onun adını
da koyuyor. Böylece
kendince rastgele
bir ayrılanlar
listesi
uyduruverdiğini de
kanıtlamış oluyor.
İşte Gruptan
ayrılduığı iddia
edilen ama hala
listede olan
isimlerden bazıları
Ümran İnceoğlu /
Turgut Ekinci /
Fatih Ermiş / İsa
Karslı / Ertürk
Erkek / Begüm
Kayaoğlu / Merve
Ayomak /
|
| |
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
| |
| |
|
 |
|
|
|
 |
İŞTE
ŞEHİR TİYATROSU
YÖNETMENİ
VE
www.sehirtiyatrolari.com
EDİTÖRÜ CAN DOĞAN'
DAN TOKAT GİBİ
YANIT! |
| |
|
|
|
|
|
YALAN 6 |
 |

ÜYE OLDUKLARINDAN HABERLERİ
BİLE YOKMUŞ TUNCAY ÖZİNEL BÖYLE
BİR GRUBA ÜYE OLDUĞUMDAN HABERİM
BİLE YOK DİYENLER ARASINDAYMIŞ.
PEKİ TUNCAY ÖZİNEL'İN ASLI BİZDE
SAKLI 6 MART TARİHİNDE BİZE
YAZILMIŞ BU E-MAİLİNE NE
DİYECEKSİNİZ? |
|
TUNCAY ÖZİNEL
Merhaba,
Bana söyleşi sonrası bir bey
gelip onu protesto edip
etmediğimi sordu.
"Kimsiniz,ne iş
yaparsınız?" diye sordum
Coşkun Büktel'im dedi.
evet İsmini duymuştum.
Arkasında da Hilmi Bulunmaz
duruyordu.
Sizi Protesto edenler kimler
? Diye sordum.
Bana "Özdemir Nutku,Tuncer
Cücenoğlu,Üstün
Akmen,mustafa demirkanlı "
gibi isimler saydı.
Şöyle Cevap verdim:
"Söylediğiniz isimler Türk
tiyatrosunun en saygın
isimlerinden,elbette
bunların altına şerefla imza
atarım."
Hilmi Bulunmaz'a şunu sordum
: "Yüzleşme oyununu
izlemeden eleştiri
yazmıştın."
Oradan birisi de atıdı "
Herhalde dünyadaki oyunu
izlemeden yazılan ilk
eleştiri. Arkadaş Guines
rekorlar kitabına girecek."
Açık söylüyorum bir suç
işledim. Üstelik kendime
karşı. Bu sayın kuyumcuya
soru sormakla.
Üstelik eleştirisine karşı
bir de yazı yollamıştım
sitesine.
Bu
da büyük bir suç.
Bu
efendiyi muhatap almak
kadar büyük bir yanlışı
nasıl yaptım ,bu suçu nasıl
işledim bilemiyorum.
Sizlerin de bu yanlışa
düştüğünüzü görüyorum
...................................................
(E-MAİLİN BUNDAN SONRASINI
BİZE ÖZEL SAYIYOR VE
YAYINLAMIYORUZ.. ORJİNALİ
MUHAFAZA EDİLMEKTEDİR)
|
|
YALAN 7 |
| Kimin girip
kimin çıktığı belli olmasın
diye, karmaşık biçimde, adeta
bir kaos yumağı gibi sunulan
liste, alfabetik düzenlenmemişti
ve bazı isimler iki kez,
bazıları üç, hatta dört kez
tekrarlanmıştı. Biz, günlerce
uğraşıp listeyi alfabetik bir
düzene sokup anlaşılır hale
getirmeye çalıştık.
DEMEKTE YALANCI İKİLİ. Yine
facebook kullanan birinden
öğrenebilir. facebook'da
grupların listelenme şekli de
maalesef otomatik olmakta ve
maalesef alfabetik değil,
maalesef yeni üye olanlar sona
eklenecek şekilde de
sıralanmıyor ve bu nedenle bizde
sık sık facebook a söyleniyoruz.
Ama alfabetik liste yapmamız
sadece yarım saat alıyor siz
günlerce uğraştınızsa bu sizin
beceriksizliğiniz olmuş. Zaten
günlerce uğraştınızsa o listeden
hayır gelmez çünkü sürekli yeni
üyeler kaydolduğu için sayfalar
sıralar kayıyor. Demekki hala
üye olanları göremeyip yok sanıp
sevinmeniz bu yüzden olmuş.
Bir kişinin 2-3 adla üye
olması da kuyruklu bir yalandır.
Sadece Tiyatrom editörü 2 üyelik
yapmıştır ve birinden kendi
arkadaş listesine iletmek,
diğerinden tiyatrom grup
listesine iletmek için bunu
yaptığını belirtmiştir. Oradaki
isimlerinden biri tüzel
(tiyatrom) kimliği adınadır.
Bazı kendi açtığı dandik
kampanyalara Hilmi Bulunmaz'ın
Hilmi Bulunmaz / Bulunmaz
Tiyatro / Bulunmaz Kültür
Merkezi / Nazım Hikmet Sahnesi /
Bulunmaz yayıncılık gibi 4-5
ayrı adla üye olduğunu
hatırlatırız. Listede bunun
dışında birden fazla adla aynı
kişinin üye olduğunu
ispatlayınız asla böyle bir şey
yoktur külliyen bu da yalandır!
YALAN 8
Listedeki adların birkaç kez
yazılabildiği garipliklerle
süslendiği (örnekse Eniana
Mustafaj, Mehmet Manik
Depresif), bazı gençler ad soyad
yerine lakap tercih edebiliyor
kendi tercihleridir. Bakınız
kızınızın arkadaş listesi.. ve o
arkadaşlarının arkadaş
listeleri..
YALAN 9
listeden çıkmak istemesine
karşın sapıklar tarafından bir
türlü çıkarılmayan insanların
bulunduğu (örnekse Hakan Urcu),
Yukarıda açıklamıştık face
kullanan herkes bilir ki bizim
çıkarmamız gerekmeden her
isteyen bir tıklamayla çıkabilir
siz bu iddiayla Hakan Urcu ve
diğer sözde çıkarılmayanları
salak yerine koymuş oluyorsunuz
farkında değilsiniz.
YALAN
10
tiyatro
sanatıyla uğraşan gerçek
kişilerin istenci dışında
eklendiği (örnekse Ulvi
Alacakaptan), demişsiniz Ulvi
beyin satırlarını aktarıyoruz
Hilmi
Bulunmaz da Coşkun Büktel de
tepeden tırnağa tiyatrocudur
Küfür ediyorlarsa aynı
üslupta karşılık
veriyorsanız aynı düzeyi
paylaşıyorsunuz demektir
Sadece bunları yazmak için
üye oldum ve hemen çıkıyorum
Derdi ve veya sözü oşan
varsa gerçek ismiile olmak
koşulu ile
ulvi@ulvialacakaptan.com
yazabilir
Kem söz sahine aittir
UlviAlacakaptan TODER
TiyatroOyuncuları Derneği
Başkanı
Bakın
görüldüğü gibi Ulvi Alacakaptan
kendisinin bunu yazmak için üye
olduğunu kendi satırlarıyla
deklare etmiştir. Hatta ve hatta
hemen çıkıyorum deyip çıkmadığı
için lütfen istiyorsanız
sitemizden yazmayı sürdürün
denilip kaydı silinmiş (Hiç
kimse facebook a iradesi dışında
üye yapılamaz ama üyelikten
kendisi bir tıklamayla
silinebildiği gibi grup
moderatörü de silebilir) Ulvi
Alacakaptan ayaküstü bir kaç söz
söylemek için ikinci bir kez
daha kendi iradesiyle üye
olmuştur. Ulvi Alacakaptan'a
sorup doğrulatabilirsiniz. |
|
YILDIRMA OPERASYONLARINA RAĞMEN
PROTESTO ARTARAK SÜRÜYOR ! |
| TELEFONLARLA,
MAİLLERLE, TANIDIKLAR
VASITASIYLA YADA SÖYLEŞİLERE VS
GİDEREK YILDIRMA OPERASYONLARINA
RAĞMEN PROTESTO ARTARAK SÜRÜYOR.
SAYI 360'I BULDU VE SİZ BU
YAZIYI OKURKEN MUHTEMELEN DAHA
DA ARTACAKTIR. HİLMİ BULUNMAZ VE
COŞKUN BÜKTEL BİR YANDAN
FACEBOOK PROTESTOSUNU
ÖNEMSEMİYOR GÖRÜNMEYE ÇABALARKEN
BİR YANDAN TÜM MESAİLERİNİ BUNA
HARCAMAKLA NE KADAR
KORKTUKLARINI BELLİ EDİYORLAR.
ZİRA BİLİYORLAR Kİ BU PROTESTO
BURADA KALMAYACAK! |
| |
ve şimdi
yeni hamle... facebook kullanmayanlardan
gelen istek üzerine facebook dışında da
protesto grubu açıyoruz. Her isteyen orada
görüşünü yazacak. Onlarca siteden bu
protesto sayfalarına link verilecek. Bu
yüzsüzleri, küfürbazları, akbaba gibi ölü
tiyatrocusevicileri herkes tanıyacak.
Çocukları komplolarına alet etmek için
kullanmaktan çekinmeyen, kumpaslar kurarak
insanları yıldırmayı amaçlayan bu gibi
kişileri herkes tanımalı. Çocuklarını
bunların sözde kursundan uzak tutmalı.
Tiyatro siteleri dışında da bu tanıtımlar ve
protesto sayfası linkleri yayına girecek.
Tiyatrocu olmaları şartını da aramıyoruz.
İki haddini bilmez küfürbaza haddini
bildirmek için tiyatrocu olmaya da gerek yok
bu kendine insanım diyen herkesin hakkıdır.
***
Aşağıda, "İki Küfürbaz" diye
niteledikleri Coşkun Büktel ile Hilmi
Bulunmaz hakkında, "yüzsüz" iftiracıların,
facebook'ta açtıkları protesto kampanyasına
imza verenlerin listesini hela gibi çift
"oo"lu korsan siteden (tiyatrooyun.org)
aktarıyoruz.
"Yüzsüz iftiracılar",
kampanya grubunu dışa kapayarak bir tür Ku
Klux Klan haline dönüştürdükleri için, bugün
aşağıdaki listede bulunmaktan utanmayacak
kadar "kaşar" kaç tane facepaye kaldığını
bilemiyoruz.
Enteresan isimleri, altını
çizerek, vurguladık.
FACEBOOK GRUP
PROTESTODA
ULAŞILAN SON
SAYI
359
• Yeliz Kutlu çağlar
• Bahar Bekiroğlu
• Eyüp Katkay
• Mehmet Kazım Kurtoğlu
• Meryem Akkurt
•
Monica Marquez
• Samet Can Demir
• Beril Sun
• Ismail Ergün
• Tufan Afsar
• Özgehan Özturan
• Hande Gurak
• Ayşegül Bayduz
• Pınar Demiral
• Hece Ozgiller
• Izlen Idil
• Yonca Ginyol
• Derya Erturan
• Şebnem Doğruer
• ümüş Orman
• Aylin Önemli
• Begüm Kayaoğlu
• Bilge Can Göker
• Hakkı Aydın
• Hülya Arat
• Yeşim Alca
• Nuray Sevindik
• Berk Samur
• Bilal Sünbül
• Meryem Yılmaz
• Nehir Yigenoglu
• Hakan Bintepe
• Alp Sermet
• Serap Eyüboğlu
• Serkan Bilsel
• Gökçe Tekin
• Ekim SayaR
• Fayik Ustaoğlu
• Buse Engin
• Duygu Usanmaz
• Cagla Burcak Akagunduz
• Alican S. Çelen
• Elif Siyahkurt
• Vural Tumbar
• Berkin öztürk
•
Mehmet Manik-Depresif
• Burak Eren
• Işıl Orhan
• Süheyla Baklacı
• Melis Yazlar
• Reyhan çek
• Can Uzun
• Ümran İnceoğlu
• Dogacan Taşpınar
• Yusuf Yardimci
•
Hazal Akkerman
12
Şubat 2009'da Sayın Akkerman'dan bir mesaj
aldık. Akkerman, adının bu listeye kendi
iradesi dışında konduğunu söylüyor ve
silmemizi rica ediyor. Sayın Akkerman'ın
mesajını listenin altına ekleyerek,
kendisini bu utanç listesinden aklıyoruz.
•
Kaan
Kubur
• Uğur N. Burs
• Irem Sözer
• Erkan Kilic
• Emre Konuk
• Brand Tufan Eoghan
• Mazlum Mehmetoğlu
• Murat Ergür
• Barış Karaduman
• Deren Soykan
• Fusun Didem Deryaoglu
• Teoman Madra
• Bugrahan Dikici
• Erman KANTEKİN
• Tülin Tasar
• Gülşah Karaburun
• Deniz Üreyil
• Ulaş özer
• Kubilay Yıldız
• Serap Akbak
• Ersin Karakoc
• Mürvet Tanrıverdi
• Hakan Uludağ
• Murat Hatay
• Hayriye Çerçiler
• Sebnem Bender
• çiğdem özcan
• Pelin Turpcu
• Ebru Suvakci
• Kemal Halaç
• Tuba Mirza
• Hazel Başköy
• Onder Sarar
• Selma Yavaş
• Hulya Turan
• Demet Sezen
• Hayfa Safi
• Yosun Kıbrıs
• Emine Ceren Çayır
•
Dalgic Nuri
• Celal Şekerci
• Gazi Sarıyüz
• Tuna Güngör
• ömür Akkan
• Artun Omurca
• Cem Akkaş
• Muhammed Dudak
• Gokhan Gucukoglu
• Selman Hamidi
• Rıza Köse
• Mehmet İhsan Baysal
• özlem Kutluk
• Erdi Sungurtekin
• Müge Özten
• Hale Gökçe Güner
• Kaan Arlı
• Muhammed Abdullah Quadri
• Cigdem Erken
• Serhan Bas
• Şahin Karabıyık
•
Yaşar Kaya
• özlem Baykara
• Ilker Görkem
• Gökhan Güneş
• Hakkı şahin
•
Eniana Mustafaj
Eniana Mustafaj imzasıyla 6 Mart 2009'da
bize gelen mesajı, savcı korkutmasına
aldırmaksızın yayınlıyor; isimsiz sapıklarca
bu alçaklar listesine iradesi dışında dahil
edilmiş kişilerin, aklanmak için bizi tehdit
etmelerine gerek olmadığını, bu işi zevkle
yapacağımızı hatırlatıyoruz. (İlle tehdit
edeceklerse bari saygı sunmasınlar) CB:
"acıkcası boyle bir makalede yer almak
istemezdim...ama kim nasıl ismimi
kullandıysa zaten arastıracam yakın
zamanda.sizin yaptıgınız da baskasının da
benim ismimi kullanarak benim haklarımı ve
ozgurluklerime aykırı oldugunu
belirteyim.rica ediyorum yazdıgınız o kufur
dolu makaleden ismimi cikartirsaniz
sevinirim.aksi taktirde haberim olmadıgı
boktan bir propagandanın yıldızı oldugum
icin savcılıga basvurmak zorunda
kalacam...."
saygılar
eniana mustafaj
• Zafer Gecegörür
• Can Erdogan
• Samet Ballıkaya
• Müge Izmirlioğlu
• ırmak Erdoğan
• Seval Zorgül
• Begüm Taktak
• Ulaş Özbiçer
• Mehmet Kıvrak
• Zeynep Yazıcıoğlu
• Turgut Tunç
• Sezgi Tan
• Cengiz Aydoğdu
• Elif Bektaş
• Nilgün çakır
• Gökay öztürk
• Derya Kaya
• Serhat Berkuş
• Elif Gökçek
• Murat Gelen
• Neslihan Bulut
• Murat Yurtlu
• Ismail özkan
• Betül Aguş
• Cüneyt Akman
• Selda Ersoy
• AliNihat Yavşan
• Mustafa Demirkanlı
• Tuncer Cucenoglu
• İlknur Aynac
• Derya Gündoğmuş
•
•
Orçun Masatçı
İsminin listeden
çıkarılmasını istedi.
Masatçı'nın konuyla ilgili mesajı için
TIKLAYINIZ!
• Nazire Uzer
• Gürgen Öz
• Özgün Kaplama
• Serda Odabaş
• Bahar Sayın
• Gaye Turgut
• Tamer Dursun
• Burak Kahveci
• Ozgurefe Ozyesilpinar
• Irem Yıldırım
• Mine çelebi
• Suzi Yılmaz çetinkaya
• Aycan Aydjan
• Müfit Coşkun
• Buğra Sel
• Can Murat Yaşar Şengel
• çağatay Uğur Ince
• Emre Ataç
• Murat Kurt
• Selcuk Sogukcay
• Füsun Kara Akman
• Soner Kuzu
• Burak Ulutaş
• Çiğdem Aktaş
• Can Ergen
• Pınar Ata
• Eyup Ayva
• Bilge Emin
• Zülfinaz Doğan Eşitmez
• Mahir Cura
• Cemre Tarlan
• Soner Engür
• Inanc Su
• Hakan Öztop
• Pinar Ata
• Melike Küçükerden
• Mete Ayhan
• Lemi Onen
• Deniz Ağca
• Arzu Altincicek
• Koca Sinan
• Burcu Eren
•
Yıldırım Fikret Urağ
• Tanya Aksu
• Seda Baydar
• Ayse Burcu Eren
• Erhan Rencberoglu
• Remin Gunak
• Ismail Yilmaz
• Okan Kaya
• Gizem Yücel
• Can Şahin
• Özge Denizci
• Gültekin Tepe
• Ceylan Dizdar
• Ceylin Ulusel
• Tuğçe Özen
• Uğur Kaya
• Zübeyde öz
• Mehmet Tekkanat
• Dilek Demir
• Suat Başkır
• Ozan Aydın
• Nurettin Soylu
• Gülşah Gürnal
• Elif Kıvrak
• Tuncay Yakar
• Deniz Atam
• Baris Bilgin
• Serdar Aydın
• Semih Öksüz
•
Martha Daiana
• Ercan Tulunay
• Kübra Ayçiçek
• Yasemin Ayşegül Yiğit
• Samet Rafet Haritaoglu
• Zeynep Kologlu Turan
• Handan Gunes
• Müge Yüksel
• Elif Ergür
• Muge çaliskan
• Okan Yeğinsü
• Mustafa Kemal Ozturk
• Canel Albayrak
• Ozlem Ozbek
• Funda Ergin
• Mehmet Emin Karakaş
• Nilüfer Özçelik
• Pınar Can Göker
• Nisan Gül Göker
• Gökhan Yonka
• Ismail Kuytu
• Iraz Pekgöz
• Yavuz Daloglu
• Çağrı Duman
• Ertürk Erkek
• Güney Zeki Göker
• Ceren Baran
• Tuğkan 'Gülen
• Nesrin Ergün
•
TiyatrO Oyun
• Halil Babür
• Hayrettin Gemici
• Merve Artan
• Selda Altındağ
• Leyla Genç
• Redo Ataoz
• Ayşe Deniz Denizer
• Nur Arıkan
•
Hakan Urcu (Protestoyla alakası
bulunmadığını açıkladı)
• Nil Uzunmustafaoğlu
• Gülşah Güneri Başaran
• Gonca Beker
• Süheyla Madanoğlu
• Emre çiçek
• Selin Denkli
• Tuğba Aytar
• Özge Aslantaş
• Sema Topçuoğlu
• Yasin Akarsu
• Nilufer Oz
• Arzu Parlak
• Hamdi Alp
• Sabiha Topallar
• Zeynep Tandoğan
• özge Solak
• Ogulcan Ayan
• Volkan özler
• Berat Yenilmez
• Gülşah Sevilmiş
• Demir Seçkin
• Ayça Eken
• Ceyhun Alp
• Burak Baş
• Tutku Selcuk
• Gizem Yurtsevenler
• Sonay Sumer
•
Zafer Algöz
• Baris Kahraman
• Başaran Eşkinat
• Yesim Yilmaz
• Ceyhun Tuncay
• Bulut Akkale
• Hazal özcan
• özge Tepe
• Ozge Ozçelik Erbil
• Adnan Sertakar
• Isa Karsli
• Basar Yakupoglu
• Burak Yavas
• Haluk Polat
• Levent Babacan
• Abdullah Uysal
• Ayşegül Akbulut
• Ali Karakoç
• Emre Baş
•
Ertuğrul Timur
Sayın Timur özeleştiri yaptı ve bu alçaklar
listesinden imzasını
çektiğini belirtti. Bakınız:
"Timur'un
imza çekme mesajı"
• Zgur Nayac
• Onur Altınay
• Çağda Özsoy
• Daniel Becer
• Yiğit Seyhan
•
Ozdemir Nutku
• Onur ümit
• Fatma Tezel
• Alper Antmen
• Nilay Çıtak
• Fatih Ermiş
• Hakan Bulut
• Hatice Gezer
• Umit Celik
• Mehmet Ali Akburu
• Alpay Erdoğmuş
• Berivan Kirazlı
• Ilhan Inan
• Ersen Kutluk
• Hasan Fehmi Gökdeniz
• Burcu Potukcu
• Sadi Can Eren
• Ozan Ergin
• Cagri Karagozoglu
• Meriç Esener Yavşan
•
Tuncay Özinel
• Genco Demirer
• Berker Pandır
• Ozan Dogan
• Nagehan özen
•
Kemal Kocatürk
• Sedat Koşar
• Ali Riza Soydan
• Hadika Beliz
• Utku Çorbacı
• Laura Deniz Moreau
Kendisi ya da kendisinin adını kullanan
meçhul birisi bize mail göndererek adının
silinmesini istedi. Söz konusu mail mesajı
sayfanın altında.
• R.Onur Duru
• Salih Kayar
• Pelin Akil
• Damla Sönmez
• Sıla İlyasoğulları
• Bahar Erdim
• Eda Ergin
•
Ertuğrul Timur
Bakınız: "Timur'un
imza çekme mesajı"
• Vahit çakmakcı
MÜFİT COŞKUN İMZASINI ÇEKTİ
7 Nisan 2010
Büktel ve Bulunmaz'a karşı takma adlı
Burak Caney
tarafından, 2-3 yıl kadar önce, facebook bataklığında tezgâhlanmış
Birinci Linç Kampanyası'nın
mağduru olduğunu belirten bir şahıs; bu akşam (6 Nisan 2010)
Büktel'i telefonla aradı ve adının Müfit
Coşkun olduğunu bildirip, kendisinden izin alınmaksızın
kampanyaya dahil edildiğini söyleyerek,
kampanya sayfamızdaki listeden
imzasının silinmesini talep etti.
Müfit Coşkun olduğunu söyleyen kişi
(talebini kendi mail adresinden yazılı olarak iletmesini rica
etmemiz üzerine) bize aşağıdaki mesajı gönderdi:
İçeriğini bile bilmediğim,o sayfada
isimleri bulunan şahısları hiç
tanımadığım halde, iğrenç bir suçlamayla
adımın orda olmasını eshefle
karşılıyor,adımı oraya yazanın yanlışlık
yaptığını düşünerek.bu yanlışlığın hemen
düzeltilmesini rica ediyorum..
MÜFİT COŞKUN
|
Yukarıdaki listeye
dahil
Hazal
Akkerman'dan, Büktel ve Bulunmaz'ı suçlayan
facebook imza listesine adının iradesi
dışında eklendiğini belirten bir mesaj aldık
12 Şubat 2009'da Sayın
Hazal Akkerman'dan bir
mesaj aldık. Akkerman,
facebook'ta Büktel ve
Bulunmaz'a karşı imza
verenler listesine
adının kendi iradesi
dışında eklendiğini
söylüyor ve silmemizi
rica ediyor. Biz
listeyi, facebook'tan
aynen aktardık. Listeyi
biz yapmadığımız ve
yayınladığımız metinleri
silmeme ve değiştirmeme
ilkemizi yıllardır
özenle koruduğumuz için,
sayın Akkerman'ın adını
listeden çıkarmamız
mümkün değildir. Ama
Hazal Akkerman'ın
açıklamasını, hem ana
sayfamızda hem de liste
sayfamızda, okurlarımıza
aktararak düzeltme
yapmayı, sayın
Akkerman'ı o utanç
listesinden aklamayı,
elbette görev sayıyoruz.
Hazal Akkerman'ın 12 Şubat 2009 tarihli
mesajı:
İyi günler.
Dİrek olarak konuya giriş yapacağım.
http://www.coskunbuktel.com/buktelbulunmazbeyazcephe.htm
linke ait sayfada bulunan facebook
listesinde
benim de adım geçmektedir.
Benim herhangi bir gruba bir
üyeliğim yoktur. Adımın bu şekilde
ifşa edilmesinden hoşnut değilim.
Google da arama yaptığımda
haberim olmadan bir gruba üye
olduğumu ve de bir sürü web
sitesinde ismimin geçtiğini gördüm.
Bu durumdan rahatsızım. En
kısa zamanda ismimin sizin
sitenizden silinmesini rica
ediyorum. İnisiyatifim dışında
gelişen bir durum söz konusu.
Silindiğine dair sizden haber
bekliyorum. İyi çalışmalar.
Hazal Akkerman
***
İyi gunler , benim ismim
Laura Deniz Moreau.
http://www.coskunbuktel.com/
buktelbulunmazbeyazcephe.htm
Sitesinde ismim
geçmektedir.
Zamanında
öylesine 15
dakika ayırıp ta
yazdığım bir
yazı yuzunden
söylemediğinizi
bırakmamışsınız.
Ancak ben
ismimin
sitenizde
bulunmasından
hoşlanmıyorum.
İnsanların
isimlerini
onlara sormadan
, izinlerini
almadan alıp bir
yerde yayınlamak
hem yasadışı hem
de " ayıp " bir
şeydir.
Uzun suredir her
google'a ismimi
yazdığımda
sitenizi göruyor
ancak " herhalde
yakında kaldırır
" gibi
duşunceler
geçiriyorum
kafamdan , ancak
bir sene oldu
hala burada.
Rica ediyorum ismimi
artık sitenizden
kaldırın. Tiyatro
sitesi , ertuğrul
timur falan da
umurumda değil
kendisini de epey
uzun bir zamandır
görmedim konuşmadım.
Beni kendi
propogandalarınıza
ve fanatik
göruşlerinize alet
etmeyiniz.
Teşekkur ederim.
NOT:
Bu
konuyla ilgili
olarak, facebook'ta
ve elbette asla
engellenme ihtimali
olmadan, yorum
yapmak için, lütfen
TIKLAYINIZ!
***
BÜKTEL'İN
NOTU: Yukarıdaki alçaklar
listesine sayın Akkerman gibi kendi
iradesi dışında dahil edilmiş olan
başka saygın kişiler varsa, lütfen
bizi ve kamuoyunu uyarsınlar!
|
| |
|
Coşkun Büktel ve Hilmi Bulunmaz'ın yukarıda aktardığımız iftiralara
verdiği somut cevabı okumak için lütfen aşağıdaki başlığı
tıklayınız:
BÜKTEL VE BULUNMAZ'IN
"BEYAZ CEPHE"YE KARŞI ORTAK
AÇIKLAMASI
----------------------------------------------------------
|
İFTİRAYI
NASIL İTİRAF ETTİRDİK
"EXORCISM"İN*
SAAT SAAT ÖYKÜSÜ
*Exorcism: Şeytan
çıkarma |
|
36. SAAT
|
"AÇIKÇA,
MERTÇE, TÜRKÇE" SÖYLEDİK!
"MADEM ELİNİZDE BELGE
VAR, YAYINLAYIN!" DEDİK.
Aradan 36 saatten fazla
zaman geçti. 36 saattir
"Son Dakika Haberleri"
bölümünüzde dönen üç başlık
arasında, şu başlık hâlâ
yerini koruyor:
İŞTE TEHDİT TELEFONU!
SİTEMİZİ MAFYA USULÜ
TEHDİTLE ŞANTAJLA VE SATIN
ALMAYA ÇALIŞARAK SUSTURMAYA
ÇALIŞTILAR! HOSTİNG
FİRMAMIZLA YAPILAN KAYITLI
TELEFON KONUŞMASINI
YAYINLIYORUZ
Elinizde bulunduğunu
söylediğiniz ve "metnini"
yayınladığınız o tehdit
içerikli telefon
konuşmasının, nedense, ses
kaydını ve tehditçinin
telefon numarasını hâlâ
yayınlamadınız. (Oysa teknik
yetersizlik nedeniyle
yayınlayamazsanız, bir
kopyasını gönderin biz
yayınlayalım, demiştik.)
Yetersizliğinizin
"teknikle" ilgisi
bulunmadığı anlaşılıyor.
36 saatten fazlası geçti.
O tehdit belgelerini (yani
telefon numarasını ve
konuşmanın ses kaydını)
yayınlayarak bize (Büktel ve
Bulunmaz'a) yönelik
suçlamalarınızı hâlâ
belgelemeyecek misiniz? Hani
mafyalaşmışız, sizi tehditle
ya da satın alarak
susturmaya kalkmışız; hani
domain'inizi satın almaya
kalkmış ve geçen akşam
yayınızı iki saatliğine
durdurmuşuz;
hani
"mafyatik yöntemlerle"
sizi "susturma çabaları,
mafya usulü sansürleme
girişimleri tiyatro tarihine
geçecek" nitelikteymiş.
"Tiyatro tarihi bu melanet
kişileri" (yani Bulunmaz
ve Büktel'i) "tiyatroya
mafya yöntemleri sokmakla"
anacakmış.
Elinizde bulunduğunu
söylediğiniz o telefon
numarasını ve konuşma
kaydını yayınlayarak, bize
yönelik o iğrenç
iftiralarınızın iftira
olmadığını kanıtlayacak
mısınız?
Elinizde bulunduğunu
söylediğiniz o tehdit
belgelerini (telefon
numarası ve konuşma kaydı)
yayınlayarak, size "orospu
çocuğu" derken
yanıldığımızı, size "orospu
çocuğu" demekle haksızlık
yaptığımızı, cümle aleme
gösterecek misiniz?
Yoksa, elinizde
bulunduğunu söylediğiniz o
tehdit belgelerini
yayınlamak yerine, yine
kıvıracak, pişkinliğe
vuracak, tükürdüğünüz bütün
o iftiraları arsızca
sırıtarak yalayıp yutacak
mısınız?
Yoksa (bize yönelik
iftiralarla süslediğiniz
sitenize "açık destek"
veren)
Özdemir Nutku,
Tuncer
Cücenoğlu,
ve
Üstün
Akmen'in,
(bize duydukları öfke
yüzünden) en iğrenç
unsurlarla işbirliği yapmış,
takma isimli kalleş
iftiracıları desteklemiş
olduklarını bir kez daha mı
kanıtlayacaksınız?
Hadi siz internet
sapığısınız, sağlıklı bir
insanın "utanma
eşiği"ne, aklına
ve vicdanına sahip
olmadığınız ve takma isim
ardına saklandığınız için,
rezil olmak ya da maddi
manevi bedel ödemek riskiniz
yok!.. Peki sizi açık
isimleriyle destekledikleri
için kepaze olan zavallılara
hiç mi acımayacaksınız?
Sapık bile olsanız, bir
kereliğine, "açıkça, mertçe,
Türkçe" konuşacak mısınız:
Elinizde bulunduğunu
söylediğiniz o belgeleri
yayınlayıp bize yönelik o
iğrenç iftiralarınızı
kanıtlayacak mısınız, yoksa
işi pişkinliğe vurup,
arsızca sırıtarak kıvıracak
mısınız?
Coşkun Büktel / 21 Şubat
2008
Not: Konuya yabancı
olanlar, aşağıdaki başlığı
tıklayarak olayın tüm
ayrıntı, belge ve linklerine
ulaşabiliirler.
Büktel
ve Bulunmaz'ın "Beyaz
Cephe"ye karşı ortak
açıklaması |
60. SAAT
|
BİZ MASUM OLDUĞUMUZU
İSPAT ETMEK ZORUNDA
DEĞİLİZ, AMA ONLAR
SUÇLAMALARINI İSPAT
ETMEK ZORUNDA
"Bunu yazan Tosun"lara
hukuk mukuk vız geldiği
için, "yüzsüzlük"
avantajını kullanarak
"kıvırıyorlar"; biz de o
yüzden, Tosunları "açık
isimleriyle" destekleyen
Nutku,
Akmen ve
Cücenoğlu'na
soruyoruz!
DESTEKLEDİĞİNİZ
SAPIKLARIN, BİZE
MALETTİKLERİ VE "SES
KAYDI ELİMİZDE"
DEDİKLERİ TEHDİT
KONUŞMASININ "SES
KAYDININ"
YAYINLANMASINDAN
NİÇİN BİZ DEĞİL DE
ONLAR KORKUYOR?
"HODRİ MEYDAN,
YAYINLAYIN!"
DEMİŞTİK,
60 SAAT GEÇTİ,
METNİNİ
YAYINLADIKLARI VE
BİZE MALETTİKLERİ
SES KAYDINI NEDEN
HÂLÂ
YAYINLAMIYORLAR?
YOKSA (SİZLER
TARAFINDAN
CESARETLENDİRİLEN)
TAKMA İSİM ARDINA
GİZLENMİŞ BU KALLEŞ
SAPIKLAR ŞU AN
YARASALAR GİBİ
SAKLANDIKLARI
KARANLIK
DELİKLERİNDE HARIL
HARIL ÇALIŞARAK SUNİ
BİR SES KAYDI MI
İMAL ETMEYE
ÇALIŞIYORLAR?
ONLARI NİÇİN
DESTEKLİYORSUNUZ?
VANDALİZME KARŞI
"AÇIKTA VE AÇIKÇA,
MERTÇE, TÜRKÇE"
MÜCADELE EDEN
BÜKTEL'E VE
BULUNMAZ'A KARŞI
KALLEŞLİK VE İFTİRA
DAHİL HER TÜRLÜ
YÖNTEMİ MEŞRU
SAYDIĞINIZ İÇİN Mİ?
İSİMLERİNİ GİZLEYEN,
GİZLİLİKTEN MEDET
UMAN SAPIKLARA "AÇIK
DESTEK" VERİRKEN,
KRAVATINIZDAN VE
TAKIM ELBİSENİZDEN
UTANMADINIZ MI? HÂLÂ
UTANMIYOR MUSUNUZ?
Coşkun Büktel / 22
Şubat 2008
Not 1: Konuya
yabancı olanlar,
aşağıdaki başlığı
tıklayarak tehdit
konuşmasının metnine ve
olayın tüm ayrıntı,
belge ve linklerine
ulaşabilirler.
Büktel ve
Bulunmaz'ın "Beyaz
Cephe"ye karşı ortak
açıklaması
Not 2: Nutku,
Akmen ve Cücenoğlu'nun
özellikle Büktel'den
niçin nefret ettiklerini
ve Büktel ile Bulunmaz'a
karşı olunca kalleş
sapıkları bile
desteklemekten niçin
kaçınmadıklarını
bilmeyenler!... Lütfen
şu aşağıdaki üç linki
tıklayınız:
Nutku,
Akmen ve
Cücenoğlu |
72. SAAT
Nutku,
Akmen ve
Cücenoğlu'na
çok basit bir soru
sormuştuk. Bir daha
soruyoruz:
DESTEKLEDİĞİNİZ
KALLEŞ SAPIKLAR 72
SAAT ÖNCE METNİNİ
YAYINLAYARAK "SES
KAYDI DA ELİMİZDE"
DEDİKLERİ VE BİZE
MALETTİKLERİ O "İLK"
TEHDİT KONUŞMASININ
SES KAYDINI NEDEN
HÂLÂ
YAYINLAYAMIYORLAR?
Bu ne biçim bir suç
belgesidir ki,
suçlananlar
"yayınlansın!"
derken; suçlayanlar
ne yayınlayabiliyor,
ne de hatta neden
yayınlayamadıklarını
açıklayabiliyor.
Söyleyin o kalleş
sapıklarınıza!...
"Elimizde" dedikleri
ve metnini 72 saat
önce yayınladıkları
(ve bizi
"mafyalaşmakla"
suçlarken dayanak
olarak
kullandıkları) o
"ilk" tehdit
konuşmasının ses
kaydını (72 saat
sonra sayfayı
kalabalıklaştırmak,
kafaları karıştırmak
ve hedef saptırmak
üzere yayınladıkları
o
bir çuval ıvır zıvırı
değil; 72 saat
önceki o "ilk"
tehdit metninin
"elimizde" dedikleri
ses kaydını) ya
kendileri
yayınlasınlar ya da
kopyasını
göndersinler biz
yayınlayalım!
"Ellerinde" olduğu
halde,
yayınlayamıyorlar ve
neden
yayınlayamadıklarını
bile
açıklayamıyorlar!
Tıpkı kirli
yüzlerini
gizledikleri gibi,
kendi belgelerini
bile gizlemek
zorunda kalıyorlar.
Bir de kalkmış
"orospu çocuğu"
sıfatını bile
beğenmiyorlar. Pöh!
Coşkun Büktel / 22
Şubat 2008
Not 1: Konuya
yabancı olanlar,
aşağıdaki başlığı
tıklayarak tehdit
konuşmasının metnine ve
olayın tüm ayrıntı,
belge ve linklerine
ulaşabilirler.
Büktel ve
Bulunmaz'ın "Beyaz
Cephe"ye karşı ortak
açıklaması
Not 2: Nutku,
Akmen ve Cücenoğlu'nun
özellikle Büktel'den
niçin nefret ettiklerini
ve Büktel ile Bulunmaz'a
karşı olunca kalleş
sapıkları bile
desteklemekten niçin
kaçınmadıklarını
bilmeyenler!... Lütfen
şu aşağıdaki üç linki
tıklayınız:
Nutku,
Akmen ve
Cücenoğlu |
80. SAAT
80 saat
sonra nihayet itiraf
ettirebildik. Yalan
söylemişler. Ellerinde
ses kaydı yokmuş. 80
saat sonra gerçeği ilk
kez itiraf etmek zorunda
kaldılar:
"İlk gün yaptığımız
haberimizde ses kaydı
olduğundan söz ettiğimiz
doğrudur. Webmaster’ın
yanılması/yanıltması
sonucu bu ifadeye
haberimizde yer
verilmiştir. Fakat daha
sonra yaptığımız
görüşmelerde ses
kaydının yapılamadığını
öğrendik."
"...kaydının
yapılamadığını
öğrendik."miş!... 80
saat sonra mı
öğrendiniz?
Bu korkak sapıklar,
okurların içinde (80
saat sonra akıl
edilebilen) bu "topu
taca atma dolmasını"
yutmayacak insanların da
bulunabileceğini biliyor
ama endişeye
kapılmıyorlar. Zaten
onlar bu kadar "rahat"
davranabilmek için takma
isim ardına
saklanıyorlar. Yukarıda
aktardığımız itirafı da
bir çuval yalanın
arasına ve utanmazlığın
zirvesi olan
"Coşkun Büktel yine
kıvırıyor!"
gibi gerçeğin tam tersi
"dezenformatif" bir
başlığın altına
koymaktan utanmamışlar.
(Bakınız:
"İtiraf sayfası")
Onlar yalan
söylediklerini itiraf
etmek zorunda kalıyorlar
ama itiraf yazısının
başlığında "kıvıranın"
Coşkun Büktel olduğu
yazılı... Bu korkak
sapıklara "orospu
çocuğu" derken küfür
değil, iltifat
ettiğimizi hâlâ
anlamayan kaldı mı?
Nasılsa "yüzsüz"
oldukları için,
kimselerin yüzlerine
tükürme ihtimalinden
korkmayan bu korkak
sapıklar, 80 saat sonra
da olsa, yalancı
olduklarını "kendi
ağızlarından" itiraf
ettirdiğimiz halde; hâla
kalkmış, yavuz hırsızlar
gibi bizden hesap
soruyor,
"COŞKUN BÜKTEL,
DOMAİNİMİZİ ELE
GEÇİREREK/SATIN ALARAK
SİTEMİZİ SUSTURMAYA
ÇALIŞAN ÖRGÜT İÇİN DE
SEN DE FAAL OLARAK YER
ALDIN MI ALMADIN MI? BU
YÜZ KIZARTICI SUÇA NE
KADAR KARIŞTIN, BUNU
AÇIKLA…" gibi
laflar ederek tüm
okurların zekâlarına
hakaret ediyorlar. E
peki orospu çocukları,
"ne kadar karıştın
açıkla" diye hesap
sormadan önce, "yüz
kızartıcı" dediğiniz o
tehdit ve satın almaya
teşebbüs suçunun
"elimizde" dediğiniz
kanıtını göstermek
zorunda değil misiniz?
Peki nerde o kanıt? Yok.
Ama olsun yine de hesap
soralım ki, dostlar
hesapta görsün!
Ortada bir tek yüz
kızartıcı suç var: Sizin
önce "mizah yaptık
anlamadılar" diyerek
örtbas etmeye
çalıştığınız, daha sonra
ise itiraf etmek zorunda
kaldığınız, iftira
suçu... Onu da elbette
ki daha geniş ve
acelesiz bir yazıyla
açıklayıp (sizin
yakanızı
bulamadığımızdan)
destekçilerinizin
yakasına yapışacağız.
Bekleyin!
Şimdilik şu aşamaya
vardık: Korkak
sapıkların
ellerinde ses kaydı
bulunduğu anlaşılan
bütün gerçek konuşmalar
hiçbir tehdit unsuru
içermiyor. Tehdit unsuru
içeren konuşmanın ise
nedense ses kaydı yok ve
onlar olmadığını ancak
80 saat sonra ve ancak
bizim ısrarlı
yayınımızdan sonra
(Bakınız:
"Beyaz Cephe"ye karşı
ortak açıklama.)
itiraf etmek zorunda
kaldılar.
Takma isim ardına
saklanmış korkak
sapıklardan utanma
beklemek salaklık olur.
O nedenle, utanmayı, bu
"yüzsüz" orospu
çocuklarından değil, bu
"yüzsüz" orospu
çocuklarını
desteklemekten
vazgeçtiklerine dair
hâlâ en küçük bir
belirti göstermemiş olan
Nutku,
Akmen
ve
Cücenoğlu'dan
bekliyoruz. (Ama
Nutku,
Akmen
ve
Cücenoğlu'nun
"utanma eşiği"
hakkında önceden fikir
sahibi olduğumuz için
onlardan da pek umutlu
olmadığımızı,
belirtmeliyiz.)
İşte "yüzsüzlerin"
itiraf sayfasının linki:
"80 saat sonra".
Coşkun Büktel / 22 Şubat
2008
Not 1: Konuya yabancı
olanlar, aşağıdaki başlığı
tıklayarak tehdit
konuşmasının metnine ve
olayın tüm ayrıntı, belge ve
linklerine ulaşabilirler.
Büktel
ve Bulunmaz'ın "Beyaz
Cephe"ye karşı ortak
açıklaması
Not 2: Nutku, Akmen
ve Cücenoğlu'nun özellikle
Büktel'den niçin nefret
ettiklerini ve Büktel ile
Bulunmaz'a karşı olunca
kalleş sapıkları bile
desteklemekten niçin
kaçınmadıklarını
bilmeyenler!... Lütfen şu
aşağıdaki üç linki
tıklayınız:
Nutku,
Akmen
ve
Cücenoğlu |
Daha sonra bir de
"İkinci Exorcism"
gerçekleştirdik.
"İkinci Exorcism"in
gün be gün öyküsünü
okumak için aşağıdaki
başlığı
tıklayabilirsiniz:
İKİNCİ EXORCISM
|
24 Şubat 2008
Hilmi Bulunmaz teşhir ediyor
YALAN:
27
Mustafa
Demirkanlı dedi ki:
“Bir haftadır
deneme yayını yapmakta olan
www.tiyatrooyun.org
tehditle susturulmaya çalışılmış.
Tiyatooyun’nun hosting firmasını
arayan kimliği belirsiz kişiler.
Sitenin yayınını durdurmalarını,
gerekiyorsa kendilerine
devretmelerini tehditkar bir biçimde
istemiş ve sitenin yayını kısa bir
süre durmuş.
Bu cür’etkar
davranışı kınıyor, bunu
gerçekleştirenlerin bir an önce
tespit edilmesini bekliyoruz.
EK:
Yukarıda açıklanan saldırının
faillerini tiyatrooyun.org, Hilmi
Bulunmaz ve oğlu Cemal Bulanmaz
olarak belgeleriyle açıkladı.”
(Kaynak:
"Demirkanlı saptırıyor, yalan
söylüyor, iftira atıyor!")
Sansür
Makinesi
3. Abdülhamid
ile birlikte “yok insan”
Burak
Caney’i
referans noktası olarak gösteren
Yalan Makinesi Demirkanlı'ya
göre,
Hilmi
Bulunmaz
ve oğlu
Cemal
Bulunmaz
“yok insan” Burak Caney’in
sitesinin(!) hosting firmasını
tehdit edip yayınını durdurmak
istemişler. Bulunmazların böyle bir
tehditte bulunduğunu kanıtlayan tek
bir delil ortaya koyarsa, Mustafa
Demirkanlı'ya fotoğraftaki
Limousine”i armağan etmeye söz
veriyoruz!...
Biz sözümüzü yerine getirmezsek
adiyiz; ama suçlamasını kanıtlamazsa
Demirkanlı adidir...
Not: Demirkanlı’nın
nasıl bir ruh durumu içerisinde
olduğunu anlamak için, Coşkun
Büktel’in
“DEMİRKANLI'YA (BİR KEZ DAHA) SON
OLMASINI UMDUĞUM CEVAP”
yazısını okumanızı salık veririz…
Büktel'in notu: Bulunmaz'ın
"vermezsem adiyim" diyerek söz
verdiği Limousine'in fotoğrafını
görmek için, yukarıdaki yazının
orijinal sayfasına götüren aşağıdaki
linki tıklayabilirsiniz:
YALAN 27
*************************
"Beyaz Cephe"nin
Özdemir
Nutku,
Tuncer Cücenoğlu,
ve
Üstün Akmen
tarafından
desteklenen kirli iftiralarla bezenmiş
sitesine ulaşmak için
TIKLAYINIZ! |
|
|

(...)
Görüldüğü üzere, dünyanın
en iğrenç insanları bile, dürüst insanları
iğrenç olmakla suçlayabiliyor. Peki her iki
taraf birbirini iğrenç olmakla suçladığına göre;
kimin temiz, kimin iğrenç
olduğuna nasıl karar vereceğiz? Gayet basit!
Kanıtlara bakacağız. Kim kanıtlarla konuşuyor,
kim sadece küfrediyor, ona bakacağız. Yukarıda
görüldüğü üzere, bizim kanıtlarımız, Mustafa'nın
"belgelerle çelişen" kendi sözleri. Mustafa'nın
kanıtları ise, ("Theope tesadüfi bir başarıdır"
gibi) "kanıta muhtaç" garip iddialardan ve
("Hilmi Bulunmaz Göker'i suçlayabilmek için onun
ölmesini beklemiştir" gibi) yalan olduğunu iki
kere iki dört misali belgelediğimiz yalanlardan
ibaret.
Bir insanın, yalnızca,
"Burak Caney'i ait olduğu yere, sanal mezarlığa
gömdük" cümlesini (bir sürü karşı kanıta
rağmen) yeterli kanıt sayarak ve kanıta muhtaç
bu salakça kanıta dayanarak; o cümleyi kurmuş
olan insanı (Hilmi Bulunmaz'ı) "hacker" olmakla
suçlaması için, belki hukuk nedir bilmeyen bir
salak olması yetebilirdi; ama Bulunmaz'ı
"hacker" sayan o salağın, Bulunmaz'la arkadaş
olan (dürüstlüğüyle maruf) Coşkun Büktel'in de
"hacker" olduğunu ilan edebilmesi için, yalnızca
salak olması yetmezdi; Mustafa Demirkanlı kadar
insanlıktan nasipsiz, ahlaksız, yalancı, pespaye
ve alçak olması da gerekirdi/gerekti.
Demirkanlı, umarım sözünü
tutar ve bundan böyle (ismimi vererek ya da
vermeden veya kendisi başka bir isim ardına
gizlenerek veya örneğin, hacklenmeden kurtulduğu
halde aylardır bir tek yazı yazmayan ve aslında
söyleyecek bir şeyi kalmadığı için "hacklendim"
numarasına yatmış olan, kimliği belirsiz, sanal
şahıs Burak Caney'i tekrar devreye sokarak) bana
sataşmaya kalkışmaz. Ama eğer kalkışırsa,
Demirkanlı'ya cevap vermek için bir şartım var:
Önce, belgelediğim tüm yalanları için ("tekrar
okuyunca yanlış anlaşılabileceğimi anladım,
aslında şöyle demek istemiştim" tarzında
önemsizleştirme gayretine girmeden)
açıkça/mertçe/Türkçe/netçe, hesap verecek ya da
özür dileyecek. Ve bundan böyle Büktel hakkında
herhangi bir suçlama yaparsa, o suçlamayı,
kanıta muhtaç kanıtlarla, salakça iddialarla
değil, Büktel'in kendi ifadeleriyle "somut"
olarak, direkt kaynak göstererek, kanıtlayacak.
Böyle yapmazsa, bundan böyle, (Burak Caney'i
asla cevaplamadığım gibi) artık Demirkanlı'yı da
cevaplamayacağım.
Ben hayatımı, onun yalnızca
birkaç saniyede uydurduğu kasıtlı yalanları
çürütmek için, günlerce kanıt belge toplamakla,
bu kanıtları mantıklı ve tutarlı bir kompozisyon
içinde okurlara sunmak için kılı kırka yarmakla,
daha fazla harcamak zorunda değilim.
Büktel/Demirkanlı Polemiği'ndeki
yazılara rağmen Demirkanlı'nın ne mal olduğunu
hâlâ anlamayanlar kaldıysa, zaten anlamak
istemiyorlar demektir.
Büktel'in
24 Nisan 2007 tarihli yukarıdaki
yazısının tamamını okumak için aşağıdaki
başlığı tıklayınız:
DEMİRKANLI'YA (BİR
KEZ DAHA) SON OLMASINI UMDUĞUM CEVAP |
H.BULUNMAZ BİZE TEŞEKKÜR BORÇLU
AYAKÜSTÜ YALAN UYDURAN HİLMİ BULUNMAZ ASLINDA BİZE
TEŞEKKÜR BORÇLU.. NEDEN Mİ?
Kategori |
: Genel Haberler |
Yorum Sayısı |
: 0 |
Okunma |
: 17 |
Tarih |
: 08 Nisan 2008 14:51 |
LAĞIMIN EN DİBİNDEKİLER!
DAHA FAZLA LAĞIMIN DİBİ YOK Kİ GİDEBİLECEĞİNİZ...
ORTADA DURAN VİDEO REZALETİNİZ VAR
KOKUSU TÜRKİYE'Yİ SARDI
ONURUNU TEMİZLEYECEKSEN KALÇA MEME BALDIR
BACAK ARALARINDA HİT YAPMAYA ÇALIŞAN VİDEOLARINI AÇIKLA!
ORTADA DURAN KENDİ GENCECİK ÖZ KIZININ BULUNDUĞU
ORTAMA BATAKLIK ORADAKİ GENÇ KIZLARA BATAKLIK GÜLÜ DİYEN BİR ADAMA
(HİLMİ BULUNMAZ'A) KARŞI BABA HİLMİ BULUNMAZ OLARAK
BİR LAF SÖYLE DE DUYALIM
SİZ LAĞIMIN ZATEN
DİBİNDESİNİZ
HİÇ MERAK ETMEYİN KİMSE ARTIK DAHA FAZLA DİBE
ÇEKEMEZ.
SİZLERDEN YAZI ALDIK Kİ NE MENEM BİR ŞEY
OLDUĞUNUZU BİZİM OKURLARIMIZ DA TANISIN DİYE
COŞKUN BÜKTEL KAYNAK GÖSTEREREK DİLEYEN HERKES YAZIMI
KULLANABİLİR DEMEMİŞ MİYDİ?
ERKEKÇE MERTÇE TÜRKÇE?
BİZDE ALDIK EN DÜZGÜN YAZISINI
SENİN DE KILDAN TÜYDEN YAZINI ALDIK GÖRSÜNLER NE
MENEM YAZARSIN DİYE
KAYNAK DA BELİRTTİK
OTUR OTURDUĞUN YERDE
ŞİMDİ GELELİM GENE
AYAKÜSTÜ SÖYLEDİĞİN YALANA!
SÖZDE ÖZDEMİR NUTKU VE TUNCER CÜCENOĞLU'NA DA
AYNISINI YAPMIŞIZ!
HAYIR EFENDİM
ONLAR KENDİ İSTEĞİ KENDİ İRADESİ
KENDİ BEYNİ İLE
BİZZAT KENDİLERİ YOLLADI
YAYINLANMASI İÇİN
ÖZDEMİR NUTKU DESTEK MESAJINI
TUNCER CÜCENOĞLU YAZISINI
İNANMIYORSANIZ SORARSINIZ
ZATEN COŞKUN BÜKTEL SORDU DA
BU DESTEK SAHTE DİMİ DİYE DEFALARCA SORDU
TERSİNE ÖZDEMİR HOCA DESTEĞİNİ ARTIRARAK YANIT
VERMİŞ OLDU
EĞER ONLARA YAZIP SORMAYA YÜZÜNÜZ YOKSA
BİZE YOLLADIKLARI EMAİLLER DURUYOR GELİN
GÖSTERELİM BİR ÇAYIMIZI DA İÇERSİNİZ
NEDEN ONLARIN YAZISINI KALDIRDIĞIMIZA GELİNCE
DİĞER TÜM YAZARLARIN YENİ YAZILARINI GİRDİK
ONLARDAN YENİ YAZI GELMEDİ
DEĞİŞİKLİK OLSUN DEDİK
GELİNCE YİNE GİRERİZ
SAYFAMIZIN TASARIMINDAN DİZAYNINDAN İÇERİĞİNDEN
SİZE NE BE? BİZ KARIŞIYORMUYUZ SENİN EROTİK PORNO LİNKİN DIŞINDA
TASARIMINA? KOYARIZ KALDIRIRIZ YİNE KOYARIZ.
İŞTE SEN BUSUN HİLMİ BULUNMAZ!
KENDİ KIZININ DA DAHİL OLDUĞU BİNLERCE FACEBOOK
ÜYESİNİN ONURUNA LAF EDERSİN AMA KENDİ ONURUN İÇİN NASIRINA
BASILMIŞ GİBİ AYAĞA FIRLARSIN
NEYMİŞ LAĞIMA ÇEKMİŞİZ
VAY VAY VAY
SEN ÖNCE ŞU BALDIR BACAK MEME ARASINDA SURATININ
NE İŞİ VAR ONU AÇIKLA DA HAYSİYETİNİ KURTAR BRE DENSİZ!
AYAKÜSTÜ YALANA BAK
TUNCER CÜCENOĞLUNU VE ÖZDEMİR NUTKU YU DA O
ŞEKİLDE KULLANMIŞIZ HABERLERİ YOKMUŞ.
KAYNAK BELİRTMEMİŞSEK O YAZILAR BİZE YOLLANMIŞTIR
YADA İZİN ALINMIŞTIR
KENDİMİZDEN KULLANDIĞIMIZA KAYNAK EKLERİZ VE
SİZİNKİLERE EKLEDİK.
HADİ LAFAZANLIĞI BIRAK DA HAYSİYETİNİ TEMİZLE
VARSA TABİ!
***
|